Site icon מקומון רמת גן

מידע על TOFEL ועל האוניברסיטאות הטובות בעולם

מבחן TOEFL הוא מבחן בשפה האנגלית עבור אנשים שרוצים ללמוד באוניברסיטה או מכללה בארצות הברית. בחינה סטנדרטית זו כוללת 4 חלקים ו-200 שאלות והיא מנוהלת במהלך 4 שעות. ארבעת החלקים של ה-TOEFL הם קריאה, הקשבה, דיבור וכתיבה. אוניברסיטאות מסוימות עשויות לדרוש מהסטודנטים לגשת לבחינת TOEFL כחלק מדרישות הקבלה שלהם, קורס TOEFL הוא כלי נהדר להגדלת הסיכוי לקבלת תוצאה גבוה במבחן האנגלית כשפה זרה (TOEFL).

מבחן TOEFL הוא מבחן סטנדרטי של שליטה בשפה האנגלית עבור דוברי אנגלית שאינם שפת אם שרוצים ללמוד במכללות ובאוניברסיטאות בארצות הברית. ה-TOEFL מקובל על ידי יותר מ-9,000 מכללות, אוניברסיטאות וסוכנויות ביותר מ-160 מדינות.

ציון גבוה במבחן TOEFL יכול לעזור לך להיכנס לאוניברסיטה הרצויה לך וגם לקבל עבודה או התמחות טובה יותר.

מבחן TOEFL נדרש על ידי אוניברסיטאות רבות ברחבי העולם. חלק מהאוניברסיטאות הללו הן אוניברסיטת סטנפורד, אוניברסיטת קולומביה, אוניברסיטת ייל ואוניברסיטת פרינסטון.

האוניברסיטאות הטובות בעולם

בעבר, דירוג האוניברסיטאות נשלט על ידי בתי ספר אמריקאים. אבל כיום זה משתנה.
הדירוג האחרון של האוניברסיטאות הטובות בעולם, שפורסם על ידי Times Higher Education (THE) ו-Quacquarelli Symonds (QS), הראה שארה"ב כבר לא שולטת בדירוג.
ברשימה זו, יש רק שלוש אוניברסיטאות מאמריקה ב-10 המובילות. אלו הן: 

אוניברסיטת הרווארד

אוניברסיטת הרווארד היא אוניברסיטת מחקר פרטית של ליגת הקיסוס בקיימברידג', מסצ'וסטס. בית הספר נוסד בשנת 1636 ונקרא על שמו של הנדיב הראשון שלו, הכומר ג'ון הרווארד, והוא המוסד הוותיק ביותר באמריקה להשכלה גבוהה.

הרווארד היא האוניברסיטה העשירה בעולם עם הקדש של 39 מיליארד דולר ואחד ממאגר הנכסים הפיננסיים הגדולים ביותר ב-37.1 מיליארד דולר. מערכת הספריות של הרווארד כוללת למעלה מ-15 מיליון כרכים והיא ביתם של חמישה זוכי פרס נובל.

המכון הטכנולוגי של מסצ'וסטס

המכון הטכנולוגי של מסצ'וסטס (MIT) היא אוניברסיטת מחקר פרטית בקיימברידג', מסצ'וסטס. ל-MIT חמישה בתי ספר ומכללה אחת, המכילה בסך הכל 32 מחלקות אקדמיות, עם דגש חזק על חינוך ומחקר מדעיים וטכנולוגיים.

ההיסטוריה של MIT מתחילה בשנת 1861 כאשר "המכון הטכנולוגי של מסצ'וסטס" נוסד בבוסטון על ידי התעשיין וויליאם בארטון רוג'רס כתגובה לתיעוש הגובר של ארצות הברית. MIT עברה למיקומה הנוכחי בקיימברידג", מסצ'וסטס ב-1916.

אוניברסיטת סטנפורד

אוניברסיטת סטנפורד היא אוניברסיטת מחקר פרטית בסטנפורד, קליפורניה.
סטנפורד היא אחת האוניברסיטאות הסלקטיביות ביותר בעולם, ומקבלת רק כ-5% מהמועמדים. סטנפורד חינך בוגרים בולטים רבים, כולל 20 מיליארדרים חיים ו-27 חוקרי מרחב מחיה.
בתי הספר האקדמיים של סטנפורד כוללים רפואה, הנדסה, משפטים, מדעי כדור הארץ, מדעי הרוח ומדעים; הוא מציע גם תוכניות דוקטורט משותפות עם אוניברסיטת ברקלי בקליפורניה ואוניברסיטת דרום קליפורניה.

האוניברסיטה הראשונה שאינה ארה"ב שנכנסה לטופ 10 היא ETH ציריך (שוויץ), שמגיעה למקום 5.

 ETH ציריך (שוויץ) היא אוניברסיטה ממוקדת מחקר ואחת האוניברסיטאות הטכניות המובילות באירופה

היא מציע תכניות במגוון האוניברסיטה הראשונה שאינה ארה"ב שנכנסה ל-10 המובילים היא ETH ציריך (שוויץ), שהגיעה למקום ה-5.חב של תחומים, מאדריכלות ועד רפואה, מדעי הטבע ועד הנדסה, עסקים ועד מדעי החברה בית הספר נוסד בשנת 1855 כמכון פרטי על ידי הקונפדרציה השוויצרית והפך למוסד ציבורי בשנת 1934. זוהי אחת האוניברסיטאות המובילות בעולם ללימודי טכנולוגיה ומדעי הטבע ה-ETH ציריך מציע תארים לתואר ראשון, תארים שני, תארים דוקטורנטים וכן משרות פוסט-דוקטורט.

Exit mobile version