Site icon מקומון רמת גן

מטחנת בשר – כלי חובה בכל מטבח מקצועי

קרדיט PIXABAY

מטחנת בשר – כלי חובה בכל מטבח מקצועי

מטחנת הבשר היא כלי שניתן להשתמש בו לטחינת בשר. זה שונה מבלנדר. בלנדר קוצץ את הבשר בעוד מטחנה כותשת אותו. מטחנת בשר יכולה לשמש למתכונים רבים ושונים, אך היא משמשת בעיקר להכנת נקניקים, המבורגרים ובשר בקר טחון. הסוג הנפוץ ביותר של מטחנת בשר היא הידנית אך ישנן גם חשמליות זמינות בשוק. מטחנת בשר היא כלי חובה בכל מטבח מקצועי. זה המכשיר המושלם להכנת כל מיני מנות בשר טחון. הוא משמש גם לטחינת מגוון מאכלים כמו אגוזים, תבלינים ועשבי תיבול.

עיצוב נוח וקל לתפעול

העיצוב פשוט, אבל הוא עושה את העבודה שלו היטב! מטחנת בשר היא כלי חובה בכל מטבח מקצועי. הוא מאפשר לטחון בשר למרקמים שונים, מגס ועד דק. ניתן להשתמש במטחנת בשר למטרות שונות כמו הכנת נקניקיות, המבורגרים ובשרים טחונים אחרים. אתה יכול גם להשתמש בו להכנת קציצות בקר טחון משלך וקציצות המבורגר במרקם הנכון. מטחנת בשר היא מכשיר המשמש לטחינת נתחי בשר נאים. הוא משמש לעתים קרובות לייצור בשר בקר טחון, עוף, חזיר וסוגים אחרים של בשר.

המצאה ששינתה את כללי המשחק

מטחנות הבשר הראשונות הומצאו בשנות ה-60. הם יוצרו עם ארכובה ידנית והם לא היו יעילים במיוחד. הדגם החשמלי הראשון הומצא בשנת 1909 על ידי הארי וסיליק, שלימים הקים את חברת Waring Products.

מטחנת בשר היא מכשיר מטבח המשמש לטחינת בשר בעלי חיים. הוא הומצא בשנת 1837 על ידי הממציא הגרמני כריסטיאן פרידריך שומאכר .ניתן להשתמש בו למטרות שונות, כמו הכנת נקניקיות, המבורגרים ומנות בשר טחון אחרות. מטחנות בשר מופעלות בדרך כלל על ידי חשמל או גז. מטחנת בשר מורכבת ממנוע בחלק העליון וציר בתחתית. המנוע הופך את הציר שדוחף חתיכות מזון דרך להב המותקן על קצה הציר, וחותך אותו לחתיכות קטנות יותר.

Exit mobile version