Site icon מקומון רמת גן

מטבחי דניאל בקטלוג מטבחי פורמייקה בשנת 2020

מטבחי פורמייקה מביאים ללקוח את כל מה שהוא צריך בשביל ליהנות מעיצוב מודרני ברמות הגבוהות ביותר. בנוסף, אלו מטבחים שעלותם אינה גבוהה ביחס למטבחי בוטיק, וזאת על אף שמדובר באחד החומרים העמידים והאיכותיים בפועל. מהו הסוד של הפורמייקה ומדוע זהו המטבח הטוב ביותר עבור מי שמחפש עיצוב מודרני?

פורמייקה – תחליף עץ ברמה גבוהה ביותר

הפורמייקה הוא תחליף עץ, כמו פולימר. בשונה ממנו, הוא לא ניתן לגילוף וחריטה, אלא ליישום במתכונת חלקה בלבד. בשל כך, הוא נמכר במחיר פחות יקר ממטבח פולימר ובוודאי ממטבח עץ טבעי, אך מי שלוטש עיניו לעיצוב המודרני נהנה מאיכות חסרת פשרות בעמידות המוצרים וביכולת להשתמש בהם במתכונת רב שנתית ללא חשש מבלאי. הכירו את מטבחי הפורמייקה המובילים!

צילום: שאטרסטוק

מטבח שחור-עץ

מטבח המבוסס על דקורציות שחורות עם עץ בפרונט. חלק מעמדות העבודה ומהשולחנות מעוצבים גם הם בגוון עץ. מטבח זה מבטא את המודרניזציה הטהורה, בשל עיצובו המינימליסטי, והשימוש בצבעים כהים במרקם עיצובי דינאמי, המבוסס על עיצוב חלק ללא גילופים וחריטות.

מטבח לבן צמוד קיר

מטבח המבוסס כולו על הגוון הלבן ומגיע עם קונסולת ארונות צמודה לקיר. היא לא מכילה ידיות, ומבוססת על צבע חלק ומבריק כגורם מעצב. מטבח זה מביא ללקוח את כל מה שהוא צריך כדי ליהנות מהצבע הלבן כגורם שולט במטבח. מתאים לכל מי שמתגורר בבית בעיצוב הייטק לבן טהור.

צילום: שאטרסטוק

מטבח בסגנון מבוקע

מטבח פורמייקה דמוי עץ במרקם מבוקע. בתחום העצים, מרקם מבוקע הוא כזה אשר יש בו פסים וחורים בצבע שחור המזכירים נקבוביות של גזע טבעי. ההבדל בין זה לבין גזע אמיתי, הוא שבפורמייקה זה נעשה בצביעה ורק מדמה את הדבר האמיתי. בשל טכניקות הצביעה החדישות, המטבח שלכם ייראה מעץ מבוקע אמיתי, ללא כל יכולת לחוש בהבדל בין השניים.

מטבחי דניאל – מטבחי פורמייקה בהתאמה אישית

בואו ליהנות ממטבחי פורמייקה במגוון עיצובים מודרניים המתאימים לכם ומשתלבים עם בתיכם באופן מיטבי! צוות החנות של מטבחי דניאל ילווה אתכם בכל שלבי התכנון והרכישה, ויספק מענה מלא הכולל הובלה והתקנה. בואו למצוא מטבחים מעוצבים במרקם ייחודי וברמת הגימור הנדרשת עבורכם בבית, וליהנות מכל היתרונות של מטבח מחנות מטבחים אותנטית!

Exit mobile version