Site icon מקומון רמת גן

מחפשים רופא אבל לא יודעים איפה להתחיל? ביטוח נסיעות לחו"ל שמסייע גם באיתור השירותים שאתם מחפשים (ובניווט – עד לשם)

כולנו רוכשים ביטוח נסיעות לחו"ל טרם הטיסה, בדרך כלל כזה המבטח אותנו הן במקרים של מחלה או פציעה בעת השהות שלנו בחו"ל, והן בפני אבדן או גניבה של רכוש שאנחנו לוקחים איתנו. כולנו גם מקווים שלא להפעיל את הביטוח – ובמרבית הנסיעות כנראה שאנחנו יוצאים בשמחה וחוזרים בשלום. אבל מה קורה ברגעי האמת, כשאתם מוצאים את עצמכם נדרשים לטיפול רפואי, במלון במדינה זרה, לפעמים אפילו מבלי שאתם דוברים את השפה? לאן הולכים, את מי שואלים, ואיך מתחילים לטפל בנושא?

החדשות הטובות הן, שחלק מחברות הביטוח לקחו את רמת השירות שהם מציעים למבוטחים צעד אחד קדימה – והן מציעות ביטוח לחו"ל הכולל אפליקציה ושירות אנושי המסייע באיתור שירותים רפואיים הכלולים בכיסוי שיש לכם מטעם הביטוח – ובחלק מן המקרים, אפילו ניווט היישר מן המלון שלכם אל השירות הרפואי הנדרש – בלחיצת כפתור. כמה זה חוסך? הרבה טרטור, והרבה דאגות. כל המידע האפליקציות שמשלימות את השירותים הרפואיים שתקבלו במהלך החופשה – לפניכם.

הצורך – והפתרון של חברות הביטוח לחו"ל

במהלך טיול בחו"ל, ממש כמו במהלך חיי השגרה, קורה פה ושם שאנחנו נדרשים לטיפול רפואי. זה יכול להיות בשל החמרה של מצב קיים או התפרצות של מחלה שאתם סובלים ממנה (חשוב כמובן ליידע את חברת הביטוח בנושא מחלות רקע כאלה), בשל התפרצות מחלה חדשה שלא סבלתם ממנה בעבר (כמו למשל אבנים בכליות), או בשל פציעה במהלך הטיול (גם כשהוא בכלל לא טיול אקסטרים או טיול ספורט). במקרים כאלו, אתם מוצאים את עצמכם לא רק דואגים, כאובים וסובלים – אלא גם נדרשים להתמודד עם איתור טיפול רפואי איכותי במקום זר.

רגע לפני שטסים לחו"ל. צילום: Istock

חשוב לדעת – בזמן שהותכם במדינה זרה אתם מוזמנים לקבל טיפול רפואי מטעם מערכת הבריאות שם, אולם זה תמיד בתשלום – ובחלק מהפעמים מדובר בתשלומים גבוהים – כמו למשל תשלום של אלפי דולרים לכל יום אשפוז. מי שיש להם ביטוח לחו"ל, נהנים מהידיעה שיוכלו לקבל שירות רפואי מקומי טוב, בשיפוי כספי מלא מטעם חברת הביטוח שלהם (אגב, בחלק מהחברות עם השתתפות עצמית, ובחלק מן החברות אף ללא השתתפות עצמית).

כעת, כשאתם כבר יודעים שהתשלום עבור טיפול רפואי שתקבלו יכוסה על ידי הביטוח לחו"ל שלכם – נשאלת השאלה, כיצד תאתרו רופא מקצועי טוב – או רופא בכלל. היכן נמצא המרכז הרפואי הקרוב, ולאן אתם צריכים לנסוע על מנת לרכוש תרופות או אפילו פלסטר?

כיום, תוכלו למצוא שירות שלם ואיכותי של ביטוח לחו"ל, אשר מציע גם ליווי באיתור נותני שירות רפואי על פי הצורך שלכם – עבור כל מדינה, ובכל שעה משעות היום. השירות ניתן באפליקציה או בטלפון, בשיחה (במספר חינם מכל יעד בחו"ל) לצוות הייעודי.

האפליקציות של חברות הביטוח

מעבר לשירות טלפוני, שהוא לפעמים אישי יותר וחשוב, מי שרגילים להשתמש באפליקציות ולקשר בין אישי מעל מסך סמארטפון, עשויים לגלות עולם שלם של שירות באפליקציות חברות הביטוח. כיום, תוכלו למצוא באמצעות אפליקציה שפע של מידע שאתם צריכים לקבל באופן מיידי ברגע האמת, כולל מידע רפואי מקצועי, איתור נותני שירות בקרבת מקום, ועוד. לעתים, ניתן גם להטעין את כרטיס הביטוח לחו"ל בכספים לתשלום מיידי עבור כל תשלום שתבצעו בטיפול בבעיה במסגרת הביטוח שלכם.

למה חשוב לוודא שאתם מקבלים יותר מאשר רק ביטוח נסיעות מחברת הביטוח שלכם?

מעבר לשיפוי הכספי – שהוא חשוב, במקרים של הפעלת הביטוח ובמיוחד על רקע רפואי, חשוב גם לזכור שאדם שנאלץ להפעיל את הביטוח במהלך טיול חווה רגעים קשים, שאולי יש בהם חששות, דאגות, קושי להסתדר, מורכבות בתקשורת בשפה זרה, ועוד. זה הזמן שבו כל חברת ביטוח נקראת לעשות קצת יותר עבור מבוטחיה, ולהגיש את כלל העזרה הנדרשת, על מנת לאפשר טיפול רפואי איכותי, ומהר. מאגר שירותים רפואיים לכל מדינה מבוטחת, ייעוץ עם רופא מקצועי ואיתור שירות רפואי קרוב (כולל ניווט אליו) הם שירותים שקל ליישם בעולם הטכנולוגי של היום – והם לעיתים לא פחות מאשר מצילי חיים. התוספת הזו לביטוח שלנו לחו"ל, המאפשרת לא רק סיוע בתשלומים אלא גם מידע חשוב, תמיכה מקצועית ונתונים בקליק – מלווה אותנו ברגעים קשים ולא צפויים במהלך החופשה, לטיפול מהיר – שלפעמים עושה את כל ההבדל בין חופשה שנהרסה, לבין חופשה עם אירוע רפואי קצר שטופל באופן מיידי, כך שהתאפשר לאחריו להמשיך וליהנות.

Exit mobile version