Site icon מקומון רמת גן

מחפשים מה לאכול? הנה 3 מקומות מומלצים למשלוחים ברמת גן

רמת גן לא רק חולקת גבולות משותפים עם תל אביב אלא מתחרה איתה על תואר "בירת הקולינריה של גוש דן". אז מאיפה הכי כדאי להזמין משלוח? הנה 3 הצעות

רמת גן היא אחת הערים המרכזיות בישראל ומוקד פעילות כלכלי, מסחרי ותרבותי של כל האזור. מעבר לכך, העיר נהנית לאחרונה מתנופת פיתוח וצמיחה ומסתבר שהיא גם יכולה להתחרות עם תל אביב על תואר "בירת הקולינריה של גוש דן". עם זאת, גם אנשים שגרים ברמת גן וגם אלה שמגיעים אליה לבילוי, לעבודה או לימודים לא בהכרח יודעים למי להתקשר כדי להזמין משלוח.

הנה למשל 3 מקומות מומלצים למשלוחים ברמת גן שאותם כדאי להכניס עמוק לרשימת המועדפים:

  1. סניף דומינוס פיצה בז'בוטינסקי

הסניף של דומינוס פיצה ברמת גן נמצא במיקום מרכזי שמאפשר לשליחים שלו להגיע תוך חצי שעה לכל כתובת באזור הרלוונטי. שעות המשלוח זהות לכל אורך השבוע ומתחילות משעה 12:00 בצהריים עד 1:50 בלילה, בעוד התפריט כולל בתוכו את כל המאכלים המוכרים והידועים של אחת מרשתות הפיצה המצליחות בארץ.

מלבד משלוחים, המון אנשים שגרים ליד ז'בוטינסקי 16 וגם כאלה שמבלים את רוב היום שלהם במקומות רחוקים יותר מוזמנים להגיע לסניף כדי להגיע לטעום מהתפריט של דומינוס פיצה. בהקשר הזה, כל מה שצריך לעשות הוא לבחור את המאכל האהוב ולצאת שבעים ומרוצים.

Pexels
  1. הסושיה במנחם בגין

גרים ברמת גן, אוהבים אוכל מהיר אבל מעדיפים את הגרסה האסייתית על פני האמריקאית? בשבילכם הקימו את סניף הסושיה ברחוב מנחם בגין 5. גם פה הדגש הוא על משלוחים בשעות נוחות לצד זמינות גבוהה עבור מי שמגיע לסניף, מה גם שהיתרון הוא מחיר אטרקטיבי על שלל מנות אותנטיות.

סושי מתאים מאוד באמצע יום עבודה ויכול לסגור פינה לסטודנטים שגרים ברמת גן ומחפשים מה להזמין עד הבית. אם רוצים, אפשר ליצור קשר עם המקום כדי לברר על מנות הנודלס ולארגן במהירות ארוחה לכמה אנשים ביחד.

  1. ליב במתחם הבורסה

סניף הבורסה של ליב (LIV) נמצא ספציפית ברחוב היצירה 3 ברמת גן, אך אפשר להזמין ממנו גם ממקומות קרובים בגבעתיים או תל אביב. כמו שאר הסניפים, גם ליב רמת גן מתאפיין בהכנת אוכל ביתי ברמה גבוהה ובאפשרות לבחור מנות מתוך תפריט יומי מתחלף.

כל מה שצריך לעשות כדי להזמין משלוח מהסניף ברמת גן הוא ליצור קשר עם המקום או להיכנס לאתר. אם אתם מחפשים המלצות, שימו לב בעיקר למנות העיקריות ובהן תבשיל צ'ילי קון קרנה, כרע עוף או פילה סלמון. מנגד, בראשונות מחכה לכם סלט חסות ויש גם אפשרות להרכיב ארוחת סלט שבה טבולה אורגני, גרגירי חומוס ועשבי תיבול.

Exit mobile version