Site icon מקומון רמת גן

מחפשים דירה גדולה יותר באזור המרכז? התקבל היתר בניה לפרויקט ארמונות השקד

החברות 'ארמונות חן' ו'צבי קופרלי יזמות' קיבלו היתר בניה לפרויקט ארמונות השקד ברחוב השקד 6 שברמת אילן, גבעת שמואל שיכלול דירות 5 חדרים ו-6 חדרים גדולות ואטרקטיביות במיוחד – בסמיכות תחבורתית למחלף בר אילן ולתוואי הרכבת הקלה.

פרויקט ארמונות השקד של חברות ארמונות חן וצבי קופרלי צפוי לכלול מגדל מרכזי בן 23 קומות ובו 130 דירות בהן דירות 3, 5 ו-6 חדרים בעלות מרפסות שמש גדולות ורחבות.

לדברי נועם בנצור, מנהל המכירות של הפרויקט, "הדבר הבולט ביותר במגדל השקד הוא גודל מרפסות השמש היוצא דופן. דירות ה-5 חד' מגיעות בגודל של 130 מ"ר בנוי + מרפסת בגודל 30 מ"ר ודירות 6 חד' מגיעות בגודל 152 מ"ר בנוי + מרפסת בגודל 22 מ"ר, וכל זה במפרט טכני יוקרתי הן של הדירה והן של המגדל."

הזדמנות ייחודית לדירות גדולות בגוש דן. הדמיה: ארמונות השקד

בנוסף, בנצור מדגיש את הקירבה לכביש 471 ולמסלול העתידי של הקו הסגול של הרכבת הקלה שיאפשר לדיירי האזור נגישות קרובה ונוחה ללב אזורי התעסוקה בתל אביב וברחבי גוש דן.

"סטנדרט הבנייה והתכנון הגבוה שקיימים במגדל ובסביבה מהווים בסיס מאוד חזק לאיכות חיים גבוהה שאותה יזכו לקבל הדיירים העתידיים של המגדל," מסביר בנצור ומספר כי האוכלוסייה שמתעניינת ורוכשת דירות בפרויקט היא בעיקר אוכלוסייה מקומית מגבעת שמואל ומהערים הסמוכות, רמת גן, קריית אונו, גני תקווה ופתח תקווה.

"משפחה שמתלבטת אם לקנות דירת 5 חדרים בקרית אונו או דירת 5 חדרים ברמת גן ובסופו של דבר תקבל את ההחלטה הנכונה לרכוש דירת 5 חדרים במגדל השקד צפויה לשלם פחות – ולקבל הרבה יותר. מרפסות של 22-30 מ"ר כמעט ולא קיימות היום בשוק הדיור ולכן זו הזדמנות שכנראה לא תחזור על עצמה באזור" מוסיף בנצור.

בד בבד מעדכן בנצור כי השותפות של ארמונות חן וצבי קופרלי כבר שוקדים על מילוי התנאים לקבלת היתר בניה לפרויקט מגורים נוסף, גם הוא בגבעת שמואל – והוא דווקא יהיה מותאם יותר למשפחות גדולות מהמגזר הדתי.

הפרויקט הנוסף ייבנה בשכונת רמת הדר החדשה ויכלול שני מגדלים בתכנון ייחודי עם דירות גדולות במיוחד בעלות מרפסות סוכה והמיועדות כאמור בעיקר לקהל הדתי והמסורתי –  צפי קבלת ההיתר לפרויקט ברמת הדר הוא כבר בשבועות הקרובים.

לפרטים נוספים על הפרויקט ניתן ליצור קשר בטלפון 5563* או באתרארמונות השקד גבעת שמואל

Exit mobile version