Site icon מקומון רמת גן

מחירון עבודות ליטוש שיש

מחפשים מחירון של עבודות לליטוש שיש ואבן? מה כלול בשירות ליטוש שיש בבית הלקוח? מהם שלבי הליטוש של אריחי ריצוף ומשטחי עבודה משיש?

אם רצפת השיש בדירה צברה כתמים ולכלוכים קשים שלא ניתן להסיר אותם באמצעות שטיפה רגילה וחומרי ניקיון מהסופר, ואם אתם רואים סימני שריטה על הרצפה, כנראה שהגיע הזמן להזמין חברת ניקיון ופוליש המתמחה בליטוש וחידוש מרצפות ומשטחי שיש. יש שתי שיטות עיקריות לליטוש השיש – ליטוש ברשת יהלום או ליטוש באבן יהלום.

ליטוש שיש במחירים אטרקטיביים

ליטוש משטחי שיש נחשב לעבודה מורכבת המחייבת ניסיון עשיר וציוד מקצועי. יש להתאים את שיטת הליטוש והחומרים לסוג השיש ומרקמו, אחרת מסתכנים בנזק בלתי הפיך לשיש. לכן, חשוב להזמין עבודות ליטוש וחידוש שיש רק מחברה בעלת ותק וניסיון רב בענף, אך אין צורך לשלם מעל המחיר המומלץ.

ליטוש שיש. צילום: יח"צ

המחיר לליטושי שיש משתנה בהתאם לשטח הרצפה בבית או בעסק, לסוג האריחים, למורכבות העבודה, למצב הרצפה ולשיטת הליטוש. המחירון המומלץ לעבודות ליטוש וחידוש שיש:

כדי להבריק את השיש מומלץ לאחר הליטוש של הרצפות לבצע פוליש, התוספת למחיר הליטוש היא כ-7 עד 15 ₪ בלבד למ"ר, יש חברות המתמחרות את הפוליש במחיר הליטוש לכן כדאי לברר זאת מראש. הליטוש מבטיחה שהרצפה תהיה ישרה ובגובה אחיד. בעזרת מכשור מתקדם ואיכותי לליטוש משטחי שיש ואבן מסירים שכבה דקיקה עליונה מהרצפה, זו השכבה המלוכלכת עם הכתמים הקשים להסרה. אם הלכלוך חדר עמוק יותר יש לבצע ליטוש עמוק ויסודי, מתחילים בליטוש גס ומשנים את ראש היהלום לעדין יותר כדי להגיע לרמת הגימור הרצויה על ידי הלקוח ועל מנת להבטיח לו רצפה נקיה במראה רענן ונוצץ.

ממי להזמין ליטוש שיש?

חברות פוליש וניקיון מציעות שירות לליטוש רצפות ומשטחי שיש ואבן, מומלץ להזמין את העבודה לאחר סקר שוק והשוואת מחירים. חברה מקצועית לעבודות ליטוש וחידוש משטחי אבן ושיש תציע לכם פתרונות מתקדמים ואיכותיים יותר, לכן כאשר בוחרים חברה יש להתייחס לניסיון ולוותק שלה בענף.

חברה לעבודות ליטוש שיש מחזיקה בציוד מתקדם טכנולוגית ומבצעת את העבודה במהירות תוך התחייבות למחיר תחרותי, לתוצאות מושלמות, לגימור מבריק ויוקרתי של רצפת ומשטחי השיש, לשירות אדיב ולעבודה מקצועית עם אחריות.

 

Exit mobile version