Site icon מקומון רמת גן

מזון בריא ואיכותי

כאשר כלב מצטרף למשפחה, בני הבית מתנהגים אליי כמו בן משפחה לכל דבר. הם דואגים לצרכים הפיזיים שלו- מזון איכותי, מים וטיפול רפואי, לצד הצרכים הרגשיים שלו הכוללים חום, אהבה וגם זמן משחק. כשם שבני אדם רוכשים מזון איכותי, בריא ומזין הזמנת אוכל לכלב צריכה לכלול מזון בריא המכיל חומרים מזינים ומותאם לגודלו, לסוג שלו, למצבו הרפואי ולשלב ההתפתחותי שלו. בנוסף, המזון צריך להיות גם בהתאמה לטעמו של הכלב, כיון שאוכל לא טעים ימנע ממנו לאכול, דבר שאינו בריא. דאגה לתזונה של הכלב חשובה שכן היא משפיעה רבות גם על התפתחות של בעיות רפואיות עתידיות או להביא למצבים רפואיים בעייתיים וגם משפיעה על הלך הרוח של הכול וממצבו הנפשי.

ציפורים בראש היא חנות חיות ומספרה המציעה מגוון של מוצרים איכותיים לכלבים וחתולים לצד תספורות איכותיות. החנות פועלת כבר למעלה מ-16 שנים ומספקת שירות אישי, מקצועי על מנת שתוכלו לספק את הטוב יבותר עבור חיות המחמד שלכם.

credit Pixabay

גידול כלב זו אחריות

אנשים רבים אוהבים לגדל כלבים. הם מכניסים שמחה ואהבה הבייתה והופכים להיות חלק מהמשפחה ולכן דואגים להם בהתאם. טיפול בכלבים אינו רק ליטופים או גירוד בבטן, אלא הוא דורש אחריות גדולה יותר הכוללת דאגה לכל הצרכים שלו כמו שמירה על ההיגיינה שלו הכוללת רחיצה, גזיזת ציפורניים, צחצוח שיניים וגם תספורת אחת לתקופה. בנוסף, גם רכישת מזון מותאם באמצעות חנות מזון לבעלי חיים, הקפדה על טיולים יומיים שלוש פעמים ביום למשחק וגם לעשיית צרכים וביקור אצל הווטרינר לטיפולים שגרתיים וגם במצבי חירום.  נוסף לכך, דאגה איכותית לכלב מובילה להוצאות כספיות שחשוב להיות מוכנים אליהם.

 

אסתטיקה לכלב

כחלק משמירה על האסתטיקה וההיגיינה של הכלבים, בעלי כלבים רבים הולכים למספרה מקצועית המציעה שירותי תספורת לכלב שלהם. תספורת מקצועית נעשית אחת לכמה חודשים או בהתאם לגדילת השיער. במזג אוויר חם, כדוגמת חודשי הקיץ, הפחתת השיער בפרוות הכלב תקרר אותו ותקל עליו במזג אוויר זה. בעלי כלבים רבים מספרים את כלביהם גם למטרות אסתטיות, בדומה לתספורות של בני אדם. התספורות מותאמות לגזע של הכלב, שכן יש כלבים שמומלץ לא לספר או כאלו שתספורות מסוימות לא יחמיאו או יתאימו.

 

ציפורים בראש היא חנות חיות ומספרה המציעה מגוון שירותים לטיפול בכלבים וחתולים. בין היתר, ניתן  למצוא מגוון רחב של מוצרי איכות  אשר עוברים סינון קפדני לצד תספורת ורחצה מקצועיים. במקום ניתן שירות מקצועי, אישי הנעשה מתוך ניסיון ואהבה לבעלי חיים.

Exit mobile version