Site icon מקומון רמת גן

מועדון לבת מצווה – כל מה שחשוב לדעת

 

כאשר אנו באים לארגן אירוע בת מצווה במועדון יש לנו לא מעט דברים לדאוג להם. אנשי מקצוע שצריך להזמין, אוכל, אטרקציות וכמובן מקום נהדר שיוכל להכיל את כל האורחים שאנו רוצים, לתת לנו שירות לכל הצרכים והציוד ועוד. מועדון לבת מצווה הוא אחד המקומות הטובים ביותר לחגוג בהם את האירוע המשמח כיוון שהוא כולל כבר את כל התשתיות הנדרשות להפקת האירוע, הוא מקום סגור ותחום בדרך כלל כך שאין צורך להתחשב במזג האוויר או בעונת השנה לענייני תפאורה, ציוד ושעת האירוע ובדרך כלל במועדון הרגיל לארח אירועים שכרגע יש אנשי מקצוע, נותני שירות, אטרקציות וציוד מטעמו שיכול לחסוך לכם לא מעט כסף.

בחירת מועדון לבת מצווה:

חשוב לבחור במועדון טוב שיוכל להכיל את כמות האורחים שאנו צריכים ומצד שני שלא יהיה גדול מדי לכמות האורחים שלנו כדי לא לתת תחושה של אולם ריק. בחירת המועדון הינה קריטית בכמה מישורים: בגודל של האולם, במיקום שלו ומקומות החניה הסמוכים אליו, בטיפול בקייטרינג והגשת האוכל בטמפרטורה הנכונה, באטרקציות והתפאורה שניתן לשלב במקום ועוד. ודאו עם בעל המועדון לגבי התפאורה במקום, האם ניתן לשנות אותה, האם יש לו שירותים כמו סידורים בלונים או אשת מקצוע לעיצוב וארגון אירועים שתוכל לעזור בתשלום סביר לעצב את המקום כפי שאתם רוצים.

הפקת בת מצווה – טיפים נוספים:

 

לבסוף כדאי לוודא אילו אטרקציות ניתן לשלב במקום, האם יש אטרקציות מסוימות שבעל המועדון יכול לארגן מטעם המקום ובמחירים טובים ועוד.

למידע נוסף היכנסו לאתר שלנו!

 

Exit mobile version