Site icon מקומון רמת גן

מוכנים לוולנטיין?

יום האהבה, סנט וולנטיין מתקרב וזהו הזמן לפנק את החברה. אמנם אנו היהודים חוגגים את חג האהבה המיוחד שלנו בט“ו באב, אבל לא נרצה לפספס שום הזדמנות לחגוג את האהבה ולהביע אותו בפני מי שאנו אוהבים. ב 14 לפברואר העולם חוגג את חג האהבה הידוע בתור וולנטיין דיי. אמנם מדובר במסורת המגיעה מהעולם הנוצרי, אך רבים מציינים את היום במנותק מהקונטקסט הנוצרי. בדיוק כפי שיש לנו את ראש השנה היהודית, ואת השנה האזרחית. אז האם אתם מוכנים לוולנטיין?

לקראת חג האהבה כל חנויות המתנות מתמלאות בסחורה. דובונים על לבבות ופרחים שולטים בנוף של כל קניון ומרכז מסחרי. הדברים הללו באמת חמודים, ופרחים הם באמת מחווה יפה ומרגשת. אבל אם אתם בעניין של מתנות, אולי כדאי לחשוב על משהו יותר שימושי עבור בת הזוג. כמו למשל עגילי כסף צמודים.

איזו מתנה הכי מתאימה לוולנטיין?

תכשיטים הם המתנה המושלמת. זוהי מתנה שהיא מעבר לגבולות הזמן. וכאשר מדובר בתכשיטים שהם מתנה מבן הזוג, זה מרגש במיוחד. בכל פעם שבת הזוג עונדת את התכשיט, היא מרגישה את האהבה של בן הזוג. בעוד הדובי עם הלב סתם יעמוד על המדף, התכשיט תמיד ילווה אותה בחינניות. ולא רק עגילים, אלו יכולות להיות טבעות כסף עדינות ותכשיטים אחרים.

צילום: יונתן בורבה

אולי אתם הגברים לא ממש מחוברים לנושא התכשיטים ולא יודעים מה לבחור. כדאי שתבינו שתכשיטים הם חלק מההופעה החיצונית. תכשיט מסוים עשוי להיות יפה, אך לא פרקטי. הסיבה שהוא אינו פרקטי היא שהוא תואם רק לבגדים בצבעים מסוימים, ולכן לא יהיה תכשיט המתאים לשימוש יום יומי. מהבחינה הזו ישנו יתרון גדול לתכשיטי כסף.

ואם אנו מדברים על עגילים, עגילי כסף צמודים הם בדרך כלל הפרקטיים ביותר. הם קטנים ועדינים ובאמת יכולים להתאים לכל מצב. לא כל בחורה אוהבת עגילים כבדים התלויים על האוזן, ולכן עגילים צמודים הם הבחירה האידאלית המתאימה לכל בחורה. ניתן להשיג אותם במבחר סגנונות ועיצובים ייחודיים.

תכשיטי כסף מביאים איתם מידה גדולה של ניטרליות עיצובית. הם עדינים ומשתלבים עם כל לבוש. הם יכולים להתאים ללימודים, למשרד או לבילוי ערב. וזה מה שהופך אותם לבחירה המועדפת עבור בחורות רבות.

צילום: גרי ברנס

כדאי גם לזכור שזוהי לא רק המתנה, אלא הכוונות שמאחוריה. זהו הזמן להראות לבת הזוג את חשיבותה בחיים שלכם. לכן אל תגישו לה את המתנה כאילו זה משהו שעשיתם בכדי לצאת ידי חובה. עשו זאת בצורה מיוחדת ומרגשת. תנו לערב צבעים מיוחדים והראו לה שזהו לא עוד ערב רגיל, אלא ערב שבו מציינים את האהבה והמחויבות הזוגית. ארוחה רומנטית באווירה נעימה תעשה את העבודה.

וכל מה שנותר לנו לעשות זה לאחל לכם חג אהבה מושלם ומלא באהבה, שמחה וריגוש.

Exit mobile version