Site icon מקומון רמת גן

מוזיאון האדם והחי לובש לבן בחג השבועות

בחג שבועות מזמין מוזיאון האדם והחי את הקהל הרחב להנות ממגוון אירועים ופעילויות: תערוכת הביכורים – "משפחה עם זנב"- בה נגלה הכול על חיות המחמד המשק והבר, מתחם משחקים משפחתי באוויר הפתוח, הכנת פיתות בטאבון במדשאות המוזיאון, ספריית ילדים, פינות הפעלה מגוונות, תצוגת פוחלצים ושלדים, מידע מדעי והיסטורי על חיות המחמד, קירות צילום משעשעים ועוד שלל הפתעות לחג.

חג שבועות בפתח ומוזיאון האדם והחי ברמת גן  מזמין את הקהל הרחב להנות ממגוון פעילויות מעשירות ומרתקות שיתקיימו במוזיאון במהלך חג השבועות, 4.6-6.6 . במסגרת הפעילויות תתקיים תערוכת הביכורים "משפחה עם זנב", שתכלול הדרכה, ובה יוכלו המבקרים לגלות הכול על חיות המחמד המשק והבר, יחד תוכל כל משפחה ליצור טנא משפחתי וצבעוני ולשחק יחד במתחם משחקים משפחתי באווירת החג ואף להכין פיתות טעימות על הטאבון במדשאת המוזיאון.

בביקור במוזיאון ובתערוכה יוכל הקהל להנות ממייצגים אינטראקטיביים חדשניים, ספריית ילדים, פינות הפעלה מגוונות, תצוגה של פוחלצים ושלדים, מידע מדעי והיסטורי על חיות המחמד, משחק התאמה ענק ומיוחד בין חיית המחמד לבעלים שלה, בו כל אחד יכול להרכיב בעצמו  חיית מחמד דמיונית, קירות צילום משעשעים בהם יוכלו המשתתפים להיכנס לתוך עולם מאוייר, ועוד שלל פעילויות והפתעות העוסקות בקשר שבין אנשים לחיות המחמד שלהם.

צילום: יחצ

מוזיאון האדם והחי הוא מוזיאון טבע קטן ואינטימי, שהוקם בשנת 1983 בתוך מבנה מיוחד, ששימש בעבר לתערוכות פרחים. המוזיאון ממוקם בלב הריאה הירוקה של רמת גן, הפארק הלאומי, ועוסק במערכת היחסים בין האדם לטבע דרך זוויות מבט שונות, המספקות חוויה לכל החושים. המוזיאון נתמך על ידי משרד התרבות ומשרד החינוך.

במוזיאון ניתן לבקר בתצוגות הוותיקות, שבהן מוצגים מהאוסף הביולוגי שלנו, הכולל פוחלצים, שלדים, מאובנים ועוד, המזמינות את המבקרים לבחון היבטים שונים הקשורים לבעלי חיים ולהשפעת האדם על סביבתו. בנוסף אפשר לקחת חלק בתערוכות המתחלפות, העוסקות בנושאים שונים הקשורים לטבע ולסביבה, בהן אנו מארחים אומנים מתחומים מגוונים.

לאחרונה עובר המוזיאון שינויים ומחדש את פניו, לפני כשנה פרש ספארי רמת גן את חסותו על המוזיאון. כחלק מתהליך החיבור בין הגופים, שנעשה בשיתוף קבוצות מיקוד שונות, מומחים בתחום ובעלי עניין, משקיע המוזיאון רבות בפיתוח פרוגרמה ארגונית, רעיונית, עיצובית וחינוכית שתשנה כליל את פניו ותהפוך אותו למוזיאון חדשני ורלוונטי, הן עבור התושבים בעיר והן עבור מבקרים מחוץ לעיר.

Exit mobile version