Site icon מקומון רמת גן

מה עושים אם אף אחד לא רוצה להיות ועד בית בבניין?

בעלי דירות ושוכרים רבים הגרים בבניין נתקלים בבעיה הנפוצה של ועד בית לא מתפקד. כל בניין צריך שיהיה לו ועד בית מנוהל היטב כדי לשמור על רמת חיים גבוהה ועל שביעות רצון הדיירים. ועד בית מקצועי, יאפשר לכם ליהנות מבניין מאורגן, נקי ונעים – בראש שקט. 

מגוון השירותים שתספק לכם חברת ניהול ועד בית חיצונית

ניהול תחזוקה של בניין, על כל המשתמע מכך, זו משימה לא פשוטה. למען האמת, זו משימה הכוללת בתוכה המון משימות קטנות אשר דורשות התעסקות רבה- ניקיון הבניין, גינון החצר, תחזוקת המעלית, תפעול שוטף של תיקונים שונים ועוד. 

הבחירה בשימוש בשירותיה של חברת ניהול ועד בית חיצונית הופכת להעדפתם של רבים. כך תוכלו ליהנות משקט נפשי ללא בזבוז זמן מיותר בכל הקשור לתפעול הבניין.

עזרה בהתנהלות מול מפקח רישום מקרקעין

המפקח לרישום מקרקעין הוא המוסמך מטעם משרד המשפטים בכל הקשור לענייני בתים משותפים.

למפקח יש לא מעט סמכויות משפטיות והוא המכריע בענייני הסגות גבול, רכוש משותף ויישום זכויות וחובות הדיירים.

ההתנהלות מול המפקח לרישום מקרקעין דורשת סבלנות ומקצועיות. חברה לניהול ועד הבית תוכל לסייע אף בתחום זה, כך שההתנהלות השקטה בבניין תישמר.

צילום: מקומונט רמת גן

היתרונות והדרכים לבחירת חברת ניהול ועד בית חיצונית

ישנם יתרונות רבים בבחירה בשימוש בשירותיה של חברה חיצונית לניהול ועד הבית. שירותים אלו יבטיחו לכם התנהלות מקצועית ונקייה מאינטרסים אישיים שונים. 

החברה תוכל לספק ניהול יציב של כספי הבניין, תכנון לטווח הארוך, גבייה יעילה ומסודרת ומענה משפטי מקצועי במקרה הצורך.

בתהליך בחירת החברה שתנהל את ועד הבית בבניין, נרצה לבדוק מספר דברים:

קלינטון – חברת ניהול ואחזקה לטובת השקט הנפשי שלכם!

חברת קלינטון חרטה על דגלה להעניק לקהל לקוחותיה שירות איכותי ומקצועי במחיר הוגן לכל כיס. החברה מובילה בתחום ניהול אחזקה שוטפת של בניינים מסוגים שונים. 

אנו בקלינטון ניהול ואחזקות נדע לספק לכם מענה למגוון רחב של צרכים הקשורים בניהול ועד הבית בבניין שלכם. תוך דאגה למעטפת הטובה ביותר משפטית, כלכלית ותפעולית. 

שביעות רצון לקוחותינו מעידה על היחס האישי ותשומת הלב שצוות החברה יודע לתת בכל בקשה, טענה ועניין- על מנת להבטיח לכם בניין נקי ונעים בראש נקי מדאגות.

Exit mobile version