Site icon מקומון רמת גן

מה מוביל לאחריות פלילית עבור שימוש וסחר בסמים?

אין הצדקה לשימוש או מכירה של סמים. עם זאת, על עורך הדין לעקוב בקפדנות אחר מהות האישומים נגד הנאשם. אחרת, שימוש בסמים והאפשרות של החזקה לצריכה אישית, יכולה להיענש במלוא המידה כמו ייצור ומכירה של סמים בקנה מידה גדול במיוחד. עורך דין סמים טוב צריך לבדוק את כל המידע המסופק בחומרים, לתקשר באופן אישי עם כל המשתתפים בתיק, ולשים לב במיוחד למסקנות של בדיקות משפטיות. מטרתו של עורך דין מקצועי, כמו עורכת דין שקמה אדרי, היא לזהות את כל רגעי העוול של החוק, ולהילחם בהם על ידי מתן ראיות ועובדות בלתי ניתנות להפרכה בבית המשפט.

קרדיט https://law-edri.co.il

חובתו של החוקר בהוכחת הובלה בלתי חוקית של סמים

גם הובלה בלתי חוקית של חומרים אסורים היא עבירה פלילית, וכך גם רכישה או החזקה. עם זאת, עורך דין פלילי מפורסם יודע שבניגוד לשני המעשים הראשונים, על התביעה להוכיח כי מעשיו של האדם היו מכוונים. לדוגמה, יזם בודד, המספק שירותי הובלת מטענים, מסתכן בפתיחת הליך פלילי נגדו אם, מסיבה כלשהי, המטען המועבר נבדק והוא מכיל חומרים אסורים. זה טוב אם לנהג המובל יש את כל המסמכים הדרושים, כולל תעודות הובלה, והמטען אטום או ארוז הרמטית. במקרה זה יהיה קשה להוכיח את כוונת מעשיו של הנהג בפני התביעה. ואם דברים מועברים במעבר מדירה? מה על המוביל לעשות אם באחת השקיות ימצא "עשב שוטים" אסור? כאן סביר להניח כי תזדקקו לייצוגה המקצועי של עורכת דין שקמה אדרי, אשר תדע במקצועיות להוציא אתכם מהמצב הלא נעים אליו קלעתם.

ייצוג עורך דין פלילי בתל אביב במקרים של האשמות לא חוקיות

במקרים של האשמות לא חוקיות בייצור ועיבוד של סמים נרקוטיים, עורך דין פלילי בתל אביב נתקל לעתים רחוקות יותר, מאחר ומדובר על הצורך בציוד מיוחד שיכול לטהר את הסם מזיהומים , לקבל חומר אסור מצמח ועוד. לא סביר שבית המשפט יאמין לטענות על חפותו של הנאשם, אם בשטחו נמצאה מיני מעבדה שלמה לעיבוד חומרים אסורים. כאן, תירוצים בנאליים כמובן, לא יעבדו. אבל גם במצבים כאלה, אנשים חפים מפשע באמת יכולים להפוך לקורבנות, כאשר על החקירה להוכיח כוונה מצד הנאשם. גם בהאשמות מסוג זה, חשוב להיעזר בעורכת דין שקמה אדרי המתמחה בדין הפלילי, בהקדם האפשרי. עורכת הדין, שקמה אדרי, בעלת ניסיון רב בהליכי משפט פליליים, גם בבית משפט צבאי וגם מול בית משפט העליון, ידועה בנחישותה להילחם עבור זכויותיהם של הנאשמים והחשודים, תדאג לייצג אתכם במקצועיות אין קץ.

Exit mobile version