Site icon מקומון רמת גן

מה כדאי לייבא מסין? המלצות ליבואן המתחיל

היקפי היבוא מסין הולכים וגדלים מדי שנה, וישראלים רבים מייבאים שלל מוצרים, הן לשימוש פרטי כמו יבוא תכולת בית ומוצרי חשמל, והן מוצרי צריכה, חומרי גלם ובנייה, מתכות, אלקטרוניקה ועוד כדי למכור לציבור הרחב.

כדאי לדעת כי רוב המוצרים המיובאים מסין לישראל הם מוצרי אלקטרוניקה וחשמל, מוצרים וחומרים שונים לתעשייה הכימית בארץ, פלסטיק על כלל מוצריו, מוצרי טקסטיל, ביגוד והנעלה, ומגוון סוגים של מתכות וחומרי בנייה וגמר. כמו כן, בשנים האחרונות גבר היבוא של מוצרי קוסמטיקה, טיפוח ויופי, מוצרי מזון שונים, רהיטים ופריטים לעיצוב הבית, המרפסת והגינה, מוצרי פרסום, קידום מכירות ומתנות, ציוד היקפי למחשבים, וכמובן כל הפריטים הקשורים לעולם הסלולר והתקשורת, לרבות סמארטפונים, ראוטרים, כרטיסי רשת וכיוצא בזה.

איך להתחיל את היבוא מסין?

כאמור, היקפי היבוא מסין לישראל הולכים וגדלים עם הזמן, וככל שרמת החיים בארץ משתפרת, כך יש דרישה גבוהה יותר למוצרי צריכה, פנאי ונופש, והיבוא גדל בהתמדה. אמנם, קשה למצוא תחום בו אין יבואנים פעילים המייבאים מוצרים דומים מסין, אך כל אחד יכול למצוא נישה משתלמת ולייבא שלל פריטים מסין במחירים משתלמים ובאיכות טובה.

צילום: pixabay

כדי להתחיל יבוא מוצרים מסין מומלץ לפנות לחברה המתמחה בתחום זה, אחת החברות המומלצות והמקצועיות ביותר היא חברת S.W, זו חברה בבעלות ישראלים המציעה משרדים בארץ ובסין, צוות מקצועי ומנוסה, ועובדים מקצועיים בסין שתפקידם לסייע ללקוחות החברה לאתר ספקים ויצרנים, לנהל משא ומתן יעיל, לפקח על הייצור במפעלים, לוודא כי האריזה מבוצעת בהתאם להנחיות ובאיכות גבוהה, למשלוח אווירי או ימי ועוד. כמו כן, צוות החברה בישראל מטפל בין היתר בשחרור הסחורה מהמכס, בהובלה היבשתית לבית הלקוח, באישורים שונים הנדרשים לצורך היבוא מסין ועוד.

טיפים ליבואן המתחיל

לאחר שקיבלת החלטה לייבא מוצרים מסוימים מסין לישראל, עליך לאתר ספקים איכותיים ואמינים. זו אינה משימה פשוטה בגלל גודלה של סין והמרחק הרב בין אזורי התעשייה השונים. כמו כן, קשה לבדוק האם היצרן מסוגל לספק מוצרים שרוצים לייבא באיכות גבוהה, במחיר אטרקטיבי ועל פי לוח הזמנים הנדרש. לכן, מומלץ להיעזר בצוות המנוסה והיעיל של חברת S.W.

בעזרת החברה אפשר לתכנן ביקור יעיל ואפקטיבי בסין, לבחור תערוכות רלוונטיות בהן ניתן להתרשם מקשת רחבה של מוצרים בנישה מסוימת, למשל תערוכת רהיטים, תערוכה של מוצרי פרסום וקידום מכירות, תערוכת מוצרי אלקטרוניקה וסלולר וכיוצא בזה. בתערוכה אפשר לפגוש יצרנים ומשווקים רבים תחת קורת גג אחת, לנהל שיחות עסקיות ולקבוע ביקור במפעל או לחתום על עסקה במקום.

בנוסף, כדאי להזמין מוצר אחד לדוגמה כדי להתרשם מאיכות הייצור ומעמידה בתקנים המחייבים בהתאם לצורך, ורק לאחר מכן לבצע הזמנה גדולה, לקבוע את תנאי התשלום, לחתום על חוזה מסודר ולדאוג לשילוח ימי זול, לעמיל מכס בארץ ולהובלה יבשתית.

Exit mobile version