Site icon מקומון רמת גן

מה חשוב לדעת על הפקת אירוע בטבע

אירועים בטבע הופכים פופולריים יותר בשנים האחרונות. יכול להיות שזה ככה גם בעקבות גברת קורונה העולמית, אבל בהחלט לא רק. בסופו של דבר, הפקת אירוע בחיק הטבע מאפשרת לכם להנות מאוויר טוב, נופים, אי-הגבלה של שעת סיום האירוע וכו'.

במקרה של ארגון אירועים בטבע, אם אתם נרשמים לאירוע שיאורגן בטבע, יש כמה דברים שאתם צריכים לדעת. הדבר הראשון הוא שזה לא צריך להיות מרוחק מדי כדי להקשות על הלוגיסטיקה. דבר שני הוא שצריך להיות מוקצה מספיק תקציב לתחבורה ולינה. שלישית, זה לא צריך להיות צפוף מדי דבר שיוביל לאי נוחות של משתתפים אחרים. רביעית, עליכם לזכור את האקולוגיה וחיות הבר שחיות במיקום שנבחר לאירוע.

הרבה חברות הפקה מחפשות רעיונות רעננים לאירועים, ואחת האפשרויות הטובות ביותר היא להפיק אותו בטבע. תוכלו למצוא מקומות-חוץ רבים שיתנו לכם הזדמנות להפוך את האירוע שלכם למיוחד. עם זאת, יש כמה דברים שכדאי לדעת לפני שמחליטים להפיק אירוע בטבע.

עד כמה הפקות אירועים בטבע יהיו זולות במחיר?

באופן די פרדוקסלי, הפקות אירועים בטבע יכולות להיות די יקרות. ואתם בטח שואלים מדוע, כי הנחת המוצא שלכם היא שאם לא משלמים על אולם, אז ההפקה אמורה להיות זולה. ובכן, בדרך כלל אנשים שוכחים לקחת בחשבון את הפקטור של הובלה של ציוד. בואו נדבר על הפקות אירועים בטבע המצריכים קייטרינג, דיג'יי, גנרטורים, צלמי אירועים ועוד.

מה לדעתכם יקרה כאשר יהיה צורך להוביל את הציוד של כל נותני השירותים האלו? ניחשתם נכון, זה יעלה לא מעט כסף. אם כך, אחד הדברים החשובים שצריך לקחת בחשבון הוא הגדרת התקציב עבור אירועים בטבע. אם אתם עומדים להפיק אירוע בטבע, תכללו בתקציב ההפקה את כל הנושא של ההובלות של הציוד.

7 טיפים להפקות אירועים בטבע

  1. תבחנו מקרוב את גובה התקציב שלכם, והחליטו על המקסימום שאתם יכולים להוציא.
  2. בררו איזה סוג של אירוע הכי כדאי לקיים בהתאם למזג האוויר, למשל, ברביקיו או פיקניק.
  3. החליטו אם האירוע צריך להיות פתוח לכולם, או רק לחברים שלכם ובני המשפחה, הקולגות וכו'.
  4. קבעו כמה אנשים אתם רוצים באירוע שלכם, ובדקו אם התקציב תואם ומאפשר לקיים את רשימת המוזמנים שיצרתם.
  5. הפקת אירועים בטבע מחייבת לקחת בחשבון את תנאי מזג האוויר.
  6. ודאו שבאתר שלכם ובכל חשבון מדיה חברתית יש את כל המידע הרלוונטי על האירוע, כדי שיהיה קל לאנשים לגלות אותו.
  7. אם מדובר על הפקת אירועים בטבע הכוללת פרסום ושיווק, הגדירו את כל אסטרטגיות הפרסום שלכם מראש.

    תמונה: canva

קבלו סיוע של חברת הפקות מקצועית!

תכנון אירוע למספר רב של אנשים יכול להיות משימה לא פשוטה. יש הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון לפני האירוע, כמו המיקום, הקייטרינג והבידור, האטרקציות ועוד. אם אתם צריכים סיוע בקיום האירוע שלכם, ישנן חברות הפקות של אירועים בטבע שיכולות לסייע לכם רבות.

Exit mobile version