Site icon מקומון רמת גן

מה חשוב לדעת כאשר בוחרים סט מצעים?

מתכננים לרכוש מצעים חדשים לבית? מה חשוב לדעת לפני שרוכשים מצעים חדשים? האם יש מידות סטנדרטיות של סדינים, כיסויים וציפות? ובכן, רגע לפני שאתם מזמינים באתר או רוכשים בחנות סט מצעים חדש למיטה שלכם, חשוב לדעת כי מצעים עשויים ממגוון סוגי בד וחומרי גלם, הם מגיעים במספר מידות סטנדרטיות ובשלל עיצובים לבחירה, וגם המחירים משתנים בהתאם לאיכות, לעיצוב ולמותג.

מבחר עצום של מערכות מצעים

קניית מערכת מצעים חדשה אינה דבר של מה בכך, זו משימה מורכבת המחייבת אתכם לשים לב לפרמטרים כגון מידות, רכות, חומרי גלם, איכות, צפיפות הבד, עיצוב וכמובן מחיר. חשוב לזכור כי אנו מבלים מדי יום כ-7 עד 8 שעות במיטה, לכן מומלץ להשקיע במצעים איכותיים ונעימים לעור, רכישת מצעים איכותיים היא השקעה נבונה לטווח הארוך, ואין להתפשר בנושא זה.

אגב, אחת השאלות השכיחות בקרב הצרכנים היא האם לרכוש מערכת מצעים קומפלט או לרכוש כל פריט בנפרד. ראוי לציין כי סט מצעים כולל בדרך כלל סדין לפי מידה, ציפה לשמיכה במידה מתאימה ושתי ציפיות לכריות (בסט זוגי). ניתן לרכוש מערכת מצעים למיטת יחיד או למיטה זוגית, וחשוב לשים לב לגודל של המצעים על מנת להבטיח התאמה למידות המזרן ולהרגלי השינה שלכם.

מידות של מצעים

מה חשוב לדעת כאשר בוחרים סט מצעים? תמונה: pexels

מצעים מגיעים במגוון מידות לבחירה, המידות השכיחות הן:

כמו כן, ניתן לרכוש סט מצעים הכולל 5 חלקים.

סוג ואיכות הבד

מצעים עשויים מחומרי גלם שונים ומסוגי בד שונים, למשל ארג בד בצורת שתי וערב הנחשב לנפוץ במיוחד, בד סאטן בעל מרקם רך ונעים למגע, עם צפיפות חוטים גבוהה, ומצעים מבד פלנל העשויים מחוטים עבים יחסית, המצעים מפלנל מתאימים בעיקר לחורף.

חומרי הגלם השכיחים הם כותנה, מיקרופייבר, מיקרו סאטן, פוליכותון (שילוב של פוליאסטר וכותנה). מומלץ להשקיע במצעים עם בד בצפיפות גבוהה, כך השינה שלכם תהיה טובה יותר ותיהנו ממגע נעים של המצעים.

מצעים קונים רק בורדינון

כדי ליהנות ממצעים איכותיים ועמידים לטווח ארוך כדאי גם לכם להזמין סט מצעים בורדינון. המחירים של מצעי קיץ מתחילים ב-99 ש"ח לסט למיטת יחיד, ומצעים יוקרתיים בעיצוב מרהיב ומקורי נמכרים במחיר החל מ-479 ש"ח.

Exit mobile version