Site icon מקומון רמת גן

מה זו הדברה ירוקה?

הדברה ירוקה היא מושג אשר הולך וצובר תאוצה. לא מעט אנשים שואלים את עצמם מהי הדברה ירוקה, ואנחנו כאן בכדי לספק לכם את כל הפרטים החשובים ביותר – רגע לפני ביצוע ההדברה.

הדברה ירוקה: יעילה, אך מבלי לגרום לנזק לסביבה

זה לא סוד שענף ההדברה עובר שינויים מרחיקי לכת, וזאת בשל שימוש בטכניקות מתקדמות אשר מאפשרות לבצע את פעולת ההדברה באופן יסודי ותוך שימת דגש על מענה מהיר במיוחד אשר מתבצע באמצעות הדברה ירוקה. הדברה ירוקה היא למעשה טכניקה של הדברה אשר מבוססת על חומרי הדברה אקולוגיים אשר מאושרים ע"י משרד הבריאות. מדובר בחומרים לא רעילים אשר מפחיתים באופן משמעותי את הסיכון להופעה של ריח חזק בבית או סכנה בעבור בע"ח וילדים אשר מתגוררים בבית. למעשה, מדובר בשימוש של חומרי הדברה אשר מזוקקים מהטבע בשילוב של מעט מאוד חומרים כימים, ולכן היא מאפשרת לכם לחזור לבית או למשרד תוך זמן קצר מבלי לסבול מתופעות של ריח חזק של הדברה או לחילופין סכנה לבריאותם. אם בעבר נדרשנו לצאת מהבית למשך מספר ימים לאחר הדברה, בזכות הדברה ירוקה ניתן לחזור לבית תוך שעות ספורות ולקבל בית נקי ממזיקים.

הדברה ירוקה. צילום: canva

כיצד מתבצעת הדברה ירוקה?

הדברה ירוקה משלבת טכניקות ייחודיות אשר כוללות שימוש בחומרי הדברה טבעיים בשילוב של מעט חומר כימי, וזאת בשביל להרחיק מזיקים מכל הסוגים. חומרי ההדברה נבחרים בהתאמה אישית לסוג ההדברה והם מתבצעים באמצעות מדביר מקצועי אשר בוחן את השטח של ההדברה ואת הצרכים הנדרשים שלכם מבחינת סוג ההדברה, ובהתאם לכך מבצע את התהליך כאשר הבית פנוי מחפצים ולאחר שאתם יצאתם מהבית. זמן ההדברה תלוי בשטח, אולם לרוב מדובר בהדברה קצרה אשר לוקחת בין שעתיים ועד חמש שעות. נוסף לכך, באמצעות מדביר ניתן לקבל שירות משלים של התקנת מלכודות בעבור לכידה של מכרסמים או לחילופין התקנה של רשתות אשר מרחיקות את היונים.

האם הדברה ירוקה מתאימה לכל סוגי המזיקים?

הדברה ירוקה יכולה להתבצע בעבור הרחקה של מזיקים כמו ג'וקים, נמלים, פשפשי מיטה ועכברים וחולדות. לאחרונה הוחלט כי הדבורים הם חיה מוגנת ולכן לא ניתן לבצע את ההדברה כנגדם, כמו גם נגד יונים. מדובר בטכניקות אחרות אשר מאפשרות להרחיק את המזיקים מהבית, וזאת באמצעות שימוש בטכניקות הדברה מתקדמות. נוסף לכך, במידה והבחנתם בנחש בבית לא ניתן לבצע הדברה ירוקה בשל העובדה כי מדובר בבע"ח מוגן ולכן גם כאן ינקוט המדביר בפעולות אשר כוללות את לכידת הנחש ולאחר מכן בחינת הבית לצורך איתור של מקומות מסתור כמו גם ניקוי של הפתחים, לצורך הרחקה של הנחש כמו גם חולדות אשר מופיעות לרוב בבתים.

כיצד לבחור חברה מקצועית לצורך הדברה ירוקה?

לא כל חברת הדברה מבצעת הדברה ירוקה. חשוב להבין כי חברת הדברה חייבת להציג בפניכם אישורים כי מדובר בהדברה ירוקה, וזאת באמצעות הצגה של אישורים מטעם משרד הבריאות. נוסף לכך, בדקו כי מדובר בהדברה אשר מתבצעת בשקיפות מלאה ובאמצעות הצעת מחיר נוחה אשר תואמת את מסגרת התקציב שלכם. בכך, תוכלו להשקיע את כספכם בחוכמה כמו גם לקבל שירות באחריות מלאה. אורך האחריות משתנה בהתאם לטיב העבודה, ולכן מומלץ לתאם ראשית כל פגישת ייעוץ ולהבין מראש כיצד תתבצע הדברה ומה  תידרשו לבצע לפני, כך שההדברה תתבצע באופן יסודי. נוסף לכך, בדקו כי לחברה יש המלצות מוכחות וכי לכל אורך הדרך אתם מקבלים מענה.

 

Exit mobile version