Site icon מקומון רמת גן

מה הופך עסק טוב לעסק מעולה? שלושה עסקים שמביאים אקס פקטור מיוחד שמבדיל אותם בקלות מכל היתר

האם תהיתם אי פעם מדוע כאשר מדובר מדובר על תחומי עיסוק זהים, אפשר לראות מצד אחד עסקים מעולים שמצליחים בענק, אך מצד שני לראות עסקים שלא ממש פורצים, זאת למרות שעל פניו נראה שיש להם את מה שדרוש כדי להצליח, יכול מאד להיות שמתוך החוויות שלכם עם נותני שירות שונים, הצלחתם לחשוב על כמה דברים שמהווים את ההבדל בין שני הסוגים השונים. הרבה פעמים מדובר על מקצועיות לא מתפשרת לעומת חובבנות וחוסר היכרות עם תחום העיסוק, שירות מעולה ויחס אישי אל מול חוסר עניין ואפילו זלזול בלקוחות, וכמובן שפעמים רבות זה נוגע לשאלה הבסיסית של עלות השירות או המוצר עם מחירים טובים ומשתלמים לעומת מחירים מופקעים ולא סבירים לעיתים.

עם זאת, אנחנו מאמינים שכדי להבין בדיוק מה עושה את ההבדל בין עסק רגיל ואפילו טוב לכזה שנחשב לעסק מעולה, חשוב לרדת לפרטים הקטנים ולראות בדיוק מהי האסטרטגיה של אותם העסקים שמביאה אותם להצלחה. על כן, בחרנו שלושה עסקים מיוחדים במרכז שמצליחים מאד כל אחד בתחומו, ודרכם ננסה להסביר בדיוק מה הופך עסק פשוט ושגרתי לעסק מעולה ומבוקש. כמובן שאתם מוזמנים לפנות בעצמכם כשאתם צריכים לאותם העסקים ולראות בעצמכם עד כמה ייחודי ומעולה השירות שהם מציעים.

חדשנות כדרך פעולה – פורצים לתעשיית הבידור עם סוכנות ובית ספר לאומנויות הבמה טאלנט טים

אמנים בתחילת דרכם ששואפים לסלול את דרכם אל לב תעשיית הבידור הישראלית, וזה לא משנה אם מדובר על שחקנים מתחילים, זמרים או נגנים או אנשים שרוצים לקחת חלק בתוכניות ריאליטי, יודעים שעליהם לעבור דרך ארוכה כדי לדחוף את עצמם, להגיע לכמה שיותר מלהקים וחברות הפקה, לא לסרב לאף אודישן לעולם ולעשות כל מה שצריך כדי להרשים את המלהקים. זה לא תמיד פשוט, ואם אנחנו לא מכירים את האנשים הנכונים, ובטח אם לא יודעים מה מחפשים מלהקים ומפיקים, יהיה לנו קשה מאד להגיע לאן שאנחנו רוצים.

צילום: pexels

ובכן, ישנה סוכנות אחת מיוחדת שמדגימה חדשנות וחשיבה מחוץ לקופסא ומספקת כיום לאמנים מתחילים שירות חינמי ייחודי ופורץ דרך. הם למעשה מזמינים את כולם להגיע אליהם ולצלם אודישן וידאו מוקלט בהדרכתם ועריכתם, אותו הם מעבירים לאחר מכן לחברות הפקה ומלהקים שונים מתוך הקשרים הרבים שלהם בתעשיית הבידור. שימו לב כי השירות הוא חינמי לחלוטין ואפילו אפשר להגיע בכל שבועיים ולהקליט אודישן חדש במידת הצורך.

מעבר לכך מדובר גם על בית ספר לאומניות הבמה שמאפשר לכם לרכוש כלים חשובים עם קורסים כמו משחק מול מצלמה, הכנה לתכניות ריאליטי, פיתוח קול ועוד, וכל הדברים הללו יחד מסייעים כבר מזה שנים לאמנים ישראלים צעירים לפרוץ לתודעה ולהצליח בגדול.

מקצועיות חסרת פשרות – בית הספר לאילוף כלבים והכשרת מאלפים ומאמנים dog college

בית ספר לאילוף כלבים dog college הוא אחד מבתי הספר הותיקים והמובילים בישראל בתחום מזה שנים רבות. הסיבה שהוא זכה לתואר הזה וכן הסיבה לכך שהוא מצליח לשמור עליו במשך כל כך הרבה שנים, היא שמדובר על עסק שמדגים עד כמה מקצועיות היא חשובה ועד כמה שזהו ערך עליון.

למשל, בבית הספר תוכלו למצוא אך ורק את המאלפים הטובים ביותר בישראל, אלו שלמדו במקומות מובילים בעולם ומגיעים עם הידע הרב ביותר. מעבר לכך מדובר על מקום שמחזיק את מתקני האילוף הטובים והחדשניים ביותר וכזה המקפיד להתעדכן בדרך קבע בשינויים בעולם אילוף הכלבים ובטכניקות אילוף חדשות.

מקצועיות חסרת פשרות. צילום: Freepik

כיום מציע ה-dog college מגוון רחב של קורסים שונים, החל מקורס בסיסי יותר למתחילים שרוצים לקבל טעימה ובו ניתן ללמוד את היסודות של אילוף וטיפול בכלבים, דרך קורס מקיף וארוך שאורך כשנה פחות או יותר עם כל הכלים הנחוצים למאלף מקצועי שבסופו גם מקבלים תעודת הסמכה רשמית ועד לקורסים פרטניים ומדויקים כמו קורס כלבנות טיפולית וכדומה. בשורה התחתונה, עסק מצליח חייב להיות כזה שהגיע לדרגת מאסטר בתחום העיסוק שלו ואין ספק כי בית הספר הזה מדגים את החשיבות של הדבר בצורה הטובה והברורה ביותר שיש.

יוקרה שאי אפשר למצוא בשום מקום אחר – אולם האירועים ונישן

כאשר אנשים מגיעים לשלב בו הם מחפשים מקום לערוך בו אירוע מרגש וחשוב כמו חתונה או בר מצווה ומתחילים לחפש אולמות אירועים במרכז, הם מגלים פחות או יותר תמונה דומה: מקומות נחמדים ואינטימיים, גן קטן ומעוצב ומנות חביבות אך כאלה שהן די בנאליות ודומות. מי שמחפש יוקרה אמיתית בסטייל אירופאי בינלאומי מתקשה לא אחת למצוא את זה בישראל ובאופן טבעי עסקים שמצליחים הם כאלו שיודעים להציע מה שמקומות אחרים לא ממש יודעים.

אם כך, יוקרה ללא פשרות וחווית אירוח אירופאית מפוארת היא בלי ספק משהו שאפשר למצוא באולם האירועים ונישן וקשה מאד למצוא במקומות אחרים. אנחנונ מדברים על מתחם ענק המעוצב בהשראת ארמון אירופאי היסטורי ומאפשר לארח בו אירועים של עד 1,200 משתתפים שמתחילים את החוויה בגן אירועים ענק, כניסה מפוארת עם תקרת שיש איטלקי ותאורה מוזהבת ועלייה לגלריית VIP מרהיבה שמשקיפה על כל האולם.

חוויה קולינרית בלתי נשכחת. צילום: pexels

מעבר לכך מדובר על חוויה קולינרית בלתי נשכחת לאורחים שיהנו ממטעמים שהם שילוב מנצח של המטבח הים תיכוני וסגנון הבישול האיטלקי, וכל הדברים הללו הופכים את המקום הזה למבוקש רק לחתונות, אלא גם לאירועים נוספים לרבות ערבי גיבוש ואירועי חברה. המסקנה כאן היא שעסק שיודע להציע את הדבר הזה שאין לאף אחד אחר, הוא כזה שבדרך כלל יפרוץ קדימה ויתבלט מעבר לשאר.

Exit mobile version