Site icon מקומון רמת גן

מה ההבדל בין יועץ משכנתא פרטי לייעוץ משכנתא שניתן בבנק?

האם כדאי לכם לבחור יועץ משכנתאות פרטי? מה ההבדל בין יועץ משכנתאות פרטי לבין הייעוץ החינמי הניתן בבנקים? האם ייעוץ משכנתאות פרטי משתלם ויכול לחסוך לכם בתשלומי המשכנתא?

כדי לרכוש דירת מגורים רובנו זקוקים למשכנתא גדולה מהבנק, מעבר להון האישי שברשותנו. משכנתא היא הלוואה על סכום גדול, לתקופת זמן ארוכה, עד 30 שנה. כאשר לוקחים משכנתא מהבנק או מגוף פיננסי אחר יש לבנות תמהיל הלוואה הכולל מספר מסלולים, זו החלטה פיננסית מחייבת העתידה להשפיע עליכם במשך שנים ארוכות, ולרוב הישראלים אין את הידע הפיננסי הנדרש כדי לקבל החלטות נכונות.

תפקידיו של יועץ משכנתא

יועץ משכנתא מסייע ללווים לבנות תמהיל משכנתא מותאם אישית, חשוב להדגיש כי התפקיד שלו אינו רק להשיג את הריביות הזולות ביותר בכל מסלול. יועץ משכנתא חייב לבדוק האם העסקה שאתם מעוניינים בה מתאימה לכם מבחינה מימונית, וכדי לסייע לכם עליו לבצע ניתוח פיננסי של מצבכם הכלכלי כדי לבנות תמהיל משכנתא מיטבי עבורכם, בהתאמה ליכולת ההחזר שלכם ולפי מדדים נוספים.

בנוסף, יועץ משכנתא מקצועי ואובייקטיבי יכול לנהל מו"מ עם הבנקים השונים כדי להוזיל ריביות ולשפר את תנאי ההלוואה. לכן, עליו להכיר את כל מסלולי המשכנתא, והוא ילווה אתכם לכל אורך תהליך לקיחת המשכנתא מהבנק.

צילום: אנטוני שקראבה

יש לציין כי ייעוץ משכנתאות הוא תחום פרוץ וללא רגולציה, כל אדם יכול להכריז על עצמו  כיועץ משכנתאות פרטי, לכן חשוב לבחור היטב את היועץ ועדיף לפנות לחברה מובילה ומוכרת.

מה ההבדל בין יועץ משכנתאות פרטי לבין יועץ מטעם הבנק?

למעשה, יש לא מעט הבדלים בין יועץ משכנתאות פרטי לבין יועץ משכנתא העובד בבנק. ההבדלים העיקריים הינם:

לחץ על הקישור! – חברת ייעוץ משכנתאות מובילה בתחום

Exit mobile version