Site icon מקומון רמת גן

מה ההבדלים בין סוגי האוכל לכלבים?

נדמה לכם כי כל אוכל שתקנו לכלב שלכם יהיה בדיוק אותו הדבר? על פניו יכול להיות כי למראית עין כל האפשרויות נראות דומות אלה לאלה. אך עדיין יש פרמטרים שונים שעושים את ההבדל בין סוגי האוכל לכלבים. מה שאומר שאתם בתור בעלי כלבים אמורים לעשות את הבחירה שתהיה נכונה לכלב שלכם.

השאיפה שלכם תהיה לתת לו את האוכל האידיאלי עבורו, זה שמתאים בדיוק למה שהוא צריך. אם הכלב שלכם יקבל את האוכל שמתאים עבורו, לא תצטרכו להתמודד עם בעיות שונות. רוצים לבצע רכישה? היכנסו אל חנות חיות צאו צאו, ותמצאו מבחר ענק של אפשרויות. 

אוכל יבש או אוכל רטוב?

אחד מההבדלים העיקריים בין סוגי האוכל לכלבים הוא בצורה שבה אפשר לתת את האוכל. האוכל יכול להיות אוכל יבש, כמו שיצא לכם לראות כמעט בכל הזדמנות. מצד שני ישנן חברות שמציעות אוכל רטוב, שהוא יהיה שונה מהאוכל היבש. נדגיש כי שתי הבחירות יכולות להיות מעולות כאשר לכל אחת מהן יש את היתרונות שלה. אנו מציעים לנסות לשלב בין האפשרויות כדי שתוכלו להנות מהיתרונות של כל אפשרות. אם אינכם יכולים לשלב את שתי האפשרויות, רצוי ללכת על אוכל יבש כי הוא מביא פלוסים רבים יותר. אם יש לכם ספק תוכלו להתייעץ עם אנשי מקצוע שונים שינחו אתכם איזה בחירה היא הכי נכונה.

still-life-domestic-animal-food-composition

עוף, דג או אולי ברווז?

כאשר אתם רוכשים אוכל לכלב תוכלו למצוא מגוון רחב של טעמים שונים. גם אם נדמה לכם כי כל הטעמים הם אותו הדבר, כל טעם הוא שונה לגמרי. המשמעות היא שיהיה עליכם לבחור אוכל שהכלב שלכם יאהב את הטעם שלו. לכלבים יש העדפות מבחינת טעם בדיוק כמו שלנו בני האדם יש מאכלים מועדפים. אם אתם רואים שהכלב שלכם אוהב טעם מסוים, מוטב כי תקנו לו גם אוכל וגם חטיפים בטעם הזה. כיום בכל חנות חיות תוכלו למצוא מגוון רחב של אפשרויות בכל הטעמים הקיימים. אולי אפילו יפתיע אתכם לגלות כי יש כל כך הרבה טעמים שונים לאוכל לכלבים. המשימה שלכם תהיה לבחור את האוכל בטעם שהכלב שלכם הכי אוהב.

מי מייצרת את האוכל?

עוד הבדל שלא ניתן להתעלם ממנו קשור לחברה שמייצרת את האוכל שאתם קונים לכלב שלכם. קיימות עשרות רבות של חברות שמייצרות אוכל לכלבים, רוב החברות גם מגיעות לישראל. המשמעות היא שבחנות חיות אחת תוכלו למצוא כמות לא נגמרת של אפשרויות מכל הסוגים. המטרה שלכם תהיה לחפש יצרנית מוכרת כזאת שאתם יכולים לסמוך עליה. הרי לא תוכלו לסמוך על כל יצרנית שתייצר את האוכל הכי איכותי עבור כלבכם. אם אתם קונים אוכל לכלב מוטב כי הוא יהיה ברמה הכי גבוהה שיש עם כל מה שהוא צריך להתפתחותו התקינה. 

Exit mobile version