Site icon מקומון רמת גן

מה בפיתה? עשרות מנות פלאפל חולקו לאזרחים ותיקים ב"יום הפלאפל"

בשבוע שעבר צוין 'יום הפלאפל', יוזמה של היזם והפעיל החברתי זיו שילון לתמיכה בעסקים קטנים ומקומיים.  במסגרת האירועים ברמת גן חילקה העירייה כ-80 מנות פלאפל לאזרחים ותיקים במרכז הפנאי לקשיש ברח' רימלט. במסגרת הקמפיין נערכה פגישה בין חברות מועצת העיר, הגר יעקב וחיה מנע, לבין שילון והשלושה שוחחו על החשיבות בחיזוק העסקים הקטנים בעיר, כמו דוכני הפלאפל המפורסמים של רמת-גן.

בחודש אפריל האחרון זיו שילון, שנפצע קשה בעת שירותו כקצין בחטיבת גבעתי בשנת 2012, צפה  בכתבה על יובל כרמי מ-'פלאפל כרמי' באשדוד שנקלע למשבר כלכלי בעקבות  הקורונה. שילון לא נשאר אדיש לדברים, התקשר ליובל ובישר לו שבכוונתו לרכוש ממנו כ- 150 מנות פלאפל על מנת לסייע לו. כעת זיו שילון ממשיך במלאכת העשייה החברתית ובוחן דרכים נוספות לתרום ולעזור לעסקים הקטנים בישראל, בזמן משבר הקורונה.

בזמן משבר הקורונה ראש עיריית רמת-גן, כרמל שאמה הכהן, פעל בכדי למען העסקים העירוניים ודאג להכפיל את רוחב המדרכות מול בתי העסק  על ידי הפיכת מקומות חניה למדרכה, דבר שיאפשר לבית העסק לחזור לעבוד ולשרת מספר לקוחות שיאפשר לו לחזור ולחיות כעסק חי וגם לשרת את תושבי העיר. בזמן משבר הקורונה, רה"ע הנחה לפרסם בחינם ברחבי העיר את העסקים בעיר כמחווה של רצון טוב לטובת העסקים בעיר.

ולנו יש פלאפל. צילום: אילן ספירא

חברת המועצה ומחזיקת התיק לקשרי קהילה, הגר יעקב: "זיו שילון הוא סמל ישראלי ומופת לנתינה. לא פלא שהוא זה שיזם את פרויקט מנת הדגל שהופך את הפלאפל, גם היא סמל ישראלי, למוקד העשייה בפרויקט טעים ומחמם לב. אני שמחה שרתמנו יחד את תושבי ר"ג לטובת בעלי העסקים ובמקביל תרמנו לקהילה ולאנשים הטובים שהם מקור חוסנה".

מחזיקת תיק קידום העסקים ומעמד האישה, עו"ד חיה מנע: "אני שמחה שרמת גן לקחה חלק במיזם מנת הדגל של זיו שילון וחברת CR-קשרי קהילה, שמטרתו תמיכה בעסקים הקטנים שמתמודדים עם הנזקים הכלכליים בעקבות משבר הקורונה ובד בבד תרומה לקהילה. בזכות התרומות חולקו אלפי מנות פלאפל שנרכשו בין היתר מדוכני פלאפל בעיר, לחיילים בודדים, צוותים רפואיים, ניצולי שואה, קשישים ונזקקים, ברחבי הארץ וגם אצלנו ברמת גן ע״י האגף לשירותים חברתיים. כמחזיקת תיק קידום עסקים ויו"ר מנהלת העסקים העירונית אוסיף לחזק את העסקים הרמת גנים במגוון דרכים ויוזמות. תודה ליוזמים ולתורמים ולכל מי שלקח חלק בקידום וביצוע המיזם ברמת גן ולאגף קש"ת וחברת מועצת העיר הגר יעקב מחזיקת תיק קשרי קהילה על שיתוף הפעולה".

Exit mobile version