Site icon מקומון רמת גן

מה בוחנים בבדיקת פוליגרף?

credit: canva.com

לבצע בדיקות בצורה איכותית ומקצועית

בשביל להבין אם העובדים שלכם אמינים, בין אם אתם רוצים למיין אדם לתפקיד מסווג, או בין אם חושדים בבת\בן הזוג שלכם בבגידה או בכל דבר כזה או אחר, ועל מנת לגלות את האמת, הדרך הטובה ביותר לעשות כן זה באמצעות פוליגרף, אשר הינו מכשיר אשר נועד לוודא את האמת וזאת על ידי שאילת שאלות בסגנונות שונים. כמו כן ישנם מספר סוגי שאלות כמו למשל שאלות לא רלוונטיות- אשר בהן הבודק שואל את הנבדק שאלות כמו מה שמו הנבדק וכו', סוג נוסף של שאלות זה שאלות בקרה- שהן נועדו לצורך בקרה והשוואה אל מול השאלות הרלוונטיות.

כמו כן ישנם עוד מגוון סוגי שאלות אשר באות בכל מיני דרכים להבין את דרכי החשיבה של הנבדק ולהבין האם הוא דובר אמת בנושא הספציפי שאותו אנו רוצים לחקור. לשם כך תוכלו לפנות אלינו ל RMZ שנחשב משרד פוליגרף בצפון ברמה גבוהה ביותר. משרדנו שוכן בכרמיאל. בנוסף משרדנו מספק שירותי פוליגרף לכלל המגזרים, בין אם זה המגזר הפרטי, העסקי, המשפטי וכו'. בנוסף תוכלו לבצע את בדיקת הפוליגרף במגוון שפות: עברית, אנגלית, וערבית. בנוסף הבדיקה נחשבת איכותית במיוחד ונעשית ברמה הגבוהה ביותר.

לבחור את האדם הנכון

אחת הדרכים הנהדרות ביותר לבחור עובד לעבודה בצורה איכותית ומדויקת זה באמצעות בדיקת פוליגרף לעבודה אשר הרבה ארגונים וחברות נוטים להשתמש בה וזאת על מנת להבין האם העובד\האדם ששכרנו הינו האדם המתאים ביותר לתפקיד שלנו. כמו כן בבדיקה ישאלו מגוון רחב של שאלות בנושאי עבודה ובנושאים כללים וזאת על מנת לתת למעסיק את הפרספקטיבה הטובה ביותר. כמו כן תוכלו לעשות בדיקות פוליגרף בעבודה גם לעובדים שכבר נמצאים בעסק וזאת על מנת לוודא את אמינותם, ולוודא למעשה כל דבר שתרצו. בדיקת הפוליגרף תגביר את הביטחון של המעסיקים בארגון וכן תגרום לעובדים להבין שיש מצב שיעשו להם בדיקות אמינות מדי פעם.

ווידוא של צרכים מסוימים

הדרך הטובה ביותר להבין את האמת או להבין דברים מסוימים היא כמובן באמצעות בדיקת פוליגרף אשר הינה בדיקה איכותית במיוחד, אשר מתבצעת על ידי שאילת שאלות מסוימות על מנת להבין נושא מסוים. על מנת לבצע בדיקת פוליגרף בצורה איכותית וטובה פנו אלינו ל RMZ ונשמח לעמוד לשירותכם בכל הנוגע לבדיקות פוליגרף תוך כך שאנו מספקים את שירותינו ברמה הגבוהה ביותר וללא פשרות. לפרטים נוספים צרו קשר במספר הטלפון שלנו: 050-3322423 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה\שאלה בנושא.

Exit mobile version