Site icon מקומון רמת גן

מה אתם צריכים לדעת לפני התקנה של לוחות סולאריים על הגג

קרדיט: Pixabay

בשנים האחרונות יש מודעות הולכת וגוברת לחשיבות של השימוש באנרגיה ירוקה או אנרגיה מתחדשת. היום אנחנו מבינים כי בני האדם, אנחנו בכללם, לא יכולים לנצל את משאבי הטבע עד דלא ידע ועלינו להשתמש בטכנולוגיה כדי להפיק אנרגיה באופן שלא יזהם את הסביבה. בנוסף, הרי שאם אתם רוצים לחסוך כסף, שימוש באנרגיית השמש לצורך הפקת חשמל, זה הרי הצעד המתבקש. אגב, אם אתם רוצים לדעת, הנתונים מצביעים על כך ששימוש בדודי שמש בחברה הישראלית מביאים לחיסכון של עד 8% בצריכת החשמל למשק בית ממוצע. במילים אחרות, אנחנו מדברים על חיסכון מדהים בחשמל כמו גם במשאבים כלכליים. בין אם אתם לקוחות פרטיים ובין אם אתם בעלי מוסדות, שווה לכם לשקול צעד מהסוג הזה. התקנת לוחות סולאריים מקצועית.

איך מתנהלת הפרוצדורה ומה אנחנו לוקחים בחשבון

כדי לבצע התקנת לוחות סולאריים מקצועית, אנחנו צריכים לקחת כמה פרמטרים בחשבון כדי שהעבודה תתבצע על הצד הטוב ביותר. בסופו של יום, אנחנו רוצים לבצע פעולה אשר תייתר את השימוש בחשמל מחברת החשמל וכיוצא באלו. לפני התקנת גגות סולאריים אנחנו שואלים את עצמנו את השאלות הבאות.

  1. מה גודל הגג והאם הוא מתאים לצרכים שלנו: בסוף, אנחנו מתקינים פאנלים סולאריים אשר יודעים להמיר את אנרגית השמש לחשמל. בשביל זה, אנחנו צריכים שהגג שלנו יתאים לעבודה. לכן, לפעמים נבצע תיקונים כאלו ואחרים בתשתיות וכמובן, נראה כי הגג יכול לעמוד במעמסה הזו.
  2. נתאים את הפאנלים בהתאם לתא השטח בו אנחנו עובדים ולצרכים של הלקוח: לצורך ההמחשה, בעלים של מוסד אליו נכנסים אינספור עובדים ביום, צריך הרבה יותר חשמל מבית פרטי. לכן, נתאים לכל אחד משני המקרים הללו פאנלים שונים ותא השטח בו נשתמש עבור פריסה של הפאנלים יהיה גם כן קצת אחר. ככל שעובר הזמן, הטכנולוגיה מתקדמת ואנחנו צריכים תא שטח קטן יותר כדי להגיע לאותן תוצאות. אבל בכל אופן, אנחנו יוצאים מנקודת ההנחה שהפאנלים הללו צריכים את קרני השמש כדי להפיק חשמל. אנחנו צריכים אם כן ללכוד כמות מספיקה של קרני שמש כאלו.
  3. נבחן את הסביבה: נרצה לדעת האם יש צל על הגג בשעות מסוימות במהלך היום, נרצה להבין איפה קרינת השמש חזקה יותר, בישראל למשל, בדרך כלל, השמש תגיעה מדרום וכן הלאה. כל השיקולים הללו יביאו אותנו לקבלה של החלטות נכונות ולתוצאות מצויינות.

עכשיו נוכל לצאת לדרך

חברת 'מאורות אנרגיה' פועלת בשדה האנרגיה הסולארית כבר כמעט שני עשורים. נשמח לספק לכם מענה מקצועי, במיומנות והרבה מאוד ניסיון.

Exit mobile version