Site icon מקומון רמת גן

מהתיכון לאקדמיה: מסלול מדעי הרוח לתלמידי כיתות י' נפתח לראשונה באוניברסיטת בר-אילן

שנת הלימודים תשע"ט נפתחה לאחרונה ואיתה שורה של חידושים פדגוגיים  לתלמידי רמת-גן. השבוע, לאחר היערכות ממושכת, נפתח מסלול מדעי הרוח באוניברסיטת בר-אילן עבור תלמידי כיתות י' בעיר. אל הפקולטה למדעי הרוח הגיעו כ-35 תלמידים, שהחלו את צעדיהם הראשונים בקורס פילוסופיה או בקורס ספרות מורחב בהיקף 5 יחידות, פעם בשבוע במשך שלוש השנים הבאות.

בכך ניתנת הזדמנות לתלמידי העיר ללמוד מתוך עניין וסקרנות מקצוע נוסף, המקנה תעודת בגרות איכותית ואף מאפשר בתום המסלול קבלת נקודות זיכוי לתואר ראשון.

תכנית הלימודים במדעי הרוח מאושרת במשרד החינוך והינה מיזם משותף של אגף החינוך בעיריית רמת-גן עם אוניברסיטת-בר אילן ועמותת דרך רוח.

ביום ראשון האחרון התקיים המפגש הראשון לשנת הלימודים האקדמית לתלמידי העיר באוניברסיטת בר-אילן. באירוע לקחו חלק דיקן הפקולטה למדעי הרוח, פרופ' אלי שלוסברג, המזכיר האקדמי, ד"ר רחל לוי דרומר ומנהלת אגף החינוך ומנהלת המחלקה לחינוך על יסודי, אביבה מורן. דיקן הפקולטה למדעי הרוח שיבח את התכנית והודה לעיריית רמת-גן על הענקת המשאבים הנדרשים להצלחת המיזם.

תלמידי המסלול עם דיקן הפקולטה והצוות המינהלי של הקורס. צילום: יוני רייף

ראש עיריית רמת-גן: "רמת-גן מוקירה את הימצאותו של מוסד אקדמי מוערך כמו אוניברסיטת בר-אילן בשטחה ולשמחתי הגדולה, הקשר אינו מסתכם רק בהיבטים המוניציפליים. כאיש חינוך, אני מברך על תכנית הלימודים החדשה, שתוציא את מלוא הפוטנציאל מהתלמידים הנפלאים שלנו ותמשיך לקדם את מערכת החינוך העירונית למצוינות ולחדשנות".

Exit mobile version