Site icon מקומון רמת גן

מהן דלתות מהירות ולמה הן משמשות?

מחפש פתרון מקצועי, אמין ואיכותי לפתיחה מהירה של דלתות גדולות במפעל, במוסך או במחסן לוגיסטי? זקוק לפתרון יעיל ומתקדם להפרדה פנימית בין חללי המבנה? האם יש במפעל או במבנה חללים המחייבים שמירה על טמפרטורה אחידה או חדרים נקיים וסטריליים? אם כן, כדאי לך להכיר את הדלתות המהירות העשויות מ-PVC.

דלת מהירה מ-PVC נחשבת כיום לפתרון האיכותי והיעיל ביותר למפעלי מזון, למחסנים לוגיסטיים, לחדרי קירור תעשייתיים, למפעלי תעשייה רבים, לחניונים, לחברות המייצרות תרופות, תכשירים כימיים ומוצרי קוסמטיקה ועוד. הדלת המהירה נפתחת ונסגרת במהירות עצומה, תוך מספר שניות. הדלת מתאימה בין השאר למקומות בהם העבודה מאומצת ויש לעבור מחלל אחד לאחר במהירות וללא עיכובים מיותרים.

מאפיינים ייחודיים של דלת מהיר מ-PVC

דלת מהירה מיועדת לשימוש פנימי או חיצוני, היא יכולה להיות דלת ראשית בכניסה למפעל, למחסן לוגיסטי וכדומה, או לשמש כדלת מעבר הנפתחת במהירת עצומה כדי לעבור בין החללים השונים בתוך המבנה. המאפיינים העיקריים של דלת מהירה הם:

כאשר בוחרים דלת מהירה לעסק חשוב לשים לב האם המערכת כוללת מנגנון לעצירת חירום, מנגנון ידני לפתיחת הדלת כאשר יש הפסקת חשמל, ובהתאם לצורך אפשר לדרוש מהיצרן לתכנן ולייצר דלת איכותית ומהירה בעיצוב מותאם אישי, לרבות בחירת גוונים שונים, הדפסת לוגו על יריעות ה-PVC או הדבקת מדבקות למיתוג העסק.

מגוון שימושים לדלתות המהירות

כדאי לדעת כי ניתן לייצר דלתות מהירות הנגללות כלפי מעלה או לצדדים, את הדלת אפשר לייצר מחומרים נוספים מעבר ל-PVC, למשל שלבי אלומיניום או שלבי פולי קרבונט. בדרך כלל בוחרים דלת מהירה מ-PVC בגלל המשקל, העמידות, המחיר המשתלם ואפשרויות העיצוב.

יש מגוון רחב של שימושים בדלתות מהירות מ-PVC מחומרים אחרים. ניתן למצוא דלתות מהירות ברוב מפעלי המזון בארץ ובעולם, במפעלי הייצור של תרופות ותכשירים קוסמטיים, בבתי אריזה, במפעלי התעשייה עתירת הידע, במוסכים, במחסנים לוגיסטיים ובשלל מקומות נוספים.

הפתיחה המהירה של הדלת מאפשר למלגזות ולעובדים לעבור במהירות וללא המתנה ממושכת עד פתיחת הדלת, כך משפרים את תפוקת העובדים, מונעים עיכובים מיותרים, חוסכים בהוצאות המיזוג והדלת המהירה מהווה גם פתרון יעיל בחדרי קירור והקפאה. את הדלת מומלץ להזמין רק חברה מוכרת בענף, חשוב לוודא כי החברה מציעה דלת מהירה העומדת בכל התקנים, וכדאי לברר מראש מה כוללת האחריות ומי מתקין את הדלת בבית הלקוח.

Exit mobile version