Site icon מקומון רמת גן

מהם תפקידי האינסטלטור

לצערנו, שום דבר לא נשאר מושלם ותקין לנצח. גם הבית והצנרת שבו מתיישנים, מתבלים ולעיתים מתקלקלים. במקרים כאלה, אין ברירה אלא לקרוא לאיש מקצוע בכדי שיאתר את הבעיה הקיימת ויגרום לה להגיע לפתרונה הראוי. אז באיזה מקרים כדאי לקרוא לאינסטלטור ואיפה ניתן למצוא אינסטלטור בתל אביב?

איתור נזילות

נזילה בצנרת היא אחת מהתקלות הנפוצות ביותר. זה יכול לקרות ממגוון סיבות ולהוביל למספר תופעות.

לעיתים יש נזילה בצנרת הגלויה שאנו רואים. זה יכול לקרות בברזים השונים בבית, בין אם זה בחדר האמבטיה או בברז הכיור במטבח. במקרים כאלה, קל לאתר את מקור הנזילה ולפתור אותה באופן מיידי.

אך קיימים מקרים מעט מסובכים יותר, בהם אנו מבחינים רק ברמזים לנזילה. אחד מהרמזים הללו יכולים להיות עלייה פתאומית בחשבון המים שלנו, בלי סיבה ניכרת לעין. מקרה כזה יכול להעיד על נזילה סמויה בצנרת בתוך הקיר, התקרה או מתחת למרצפות- מקומות שאינם גלויים לעין ועל כן אין באפשרותנו להבחין בהם.

בשני המקרים הללו יש לפנות לאיש מקצוע בכדי שיוכל לטפל בתקלה בצורה הטובה ביותר כך שהצנרת תוכל להחזיק מעמד לתקופה רבה בלי שיצוצו בעיות נוספות.

תמונה: canva

רטיבות בתקרה או בקירות

אמנם תל אביב היא לא העיר הגשומה ביותר בארץ, אבל בחורף גם היא לא נשארת יבשה. יש שאוהבים גשם ויש שמתחברים אליו פחות ומעדיפים את הקיץ, אבל לא משנה באיזה צד אתם- תופעת לוואי אחת של החורף יכולה להיות מאוד לא נעימה. אנו מדברים על רטיבות בתקרה שעלולה להיווצר בעקבות איטום ישן או לא איכותי של הקירות והתקרות בבית. אבל רטיבות לא נוצרת רק בגלל מזג אוויר. לעיתים קרובות רטיבות מתרחשת בגלל בעיה ודליפות בצנרת של הבית שלכם. במקרה כזה, יש ליצור קשר עם אינסטלטור מקצועי בהקדם בכדי שיבדוק את הבעיה, יגלה מה המקור שלה ויוכל למצוא את הפתרונות לה. האינסטלטור יוכל להשתמש בכלים טכנולוגיים מתקדמים בכדי לאבחן את הבעיה ולפתור אותה.

פתרונות אינסטלציה אצלנו ב-Liquidity4all

מחפשים אינסטלטור לפתרון בעיה ואיתור נזילה בביתכם בתל אביב? אנחנו ב-Liquidity4all בהחלט יכולים לעזור לכם. השירות שלנו פועל עשרים וארבע שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע, כך שאם צצה בעיה באמצע הלילה- תוכלו לפנות אלינו ולקבל מענה. השירות שלנו מתפרס בכל רחבי הארץ ואנו מתחייבים להגיע אל ביתכם תוך ארבעים דקות בלבד מרגע הפנייה, כך שלא תישארו זמן רב ללא פיתרון. אצלנו תמצאו את אנשי המקצוע הטובים ביותר שיעניקו לכם את השירות המותאם לכם בצורה היעילה ביותר. עם השירות שלנו אתם יכולים לישון בראש שקט ולדעת שהצנרת שלכם נמצאת בידיים טובות. להזמנת אינסטלטור עוד היום ניתן ליצור קשר דרך האתר או בטלפון ואנו נענה לכם בהקדם. בהצלחה!

Exit mobile version