Site icon מקומון רמת גן

מהם שירותי מחשוב לעסק?

צילום: קריסטינה מוריליו

שירותי מחשוב לעסקים הינם מכלול של שירותים בענף המחשוב אשר נועדו לשרת עסקים ולשפר את מערך המחשוב שלהם בעסק במגוון מישורים:

והאמת, שהרשימה הזו ארוכה.

איך בוחרים חברת מחשוב?

שאתם ניגשים לבחור חברת מחשוב אין צורך להסתכל על המיקום הפיזי של החברה איתם אתם רוצים להתקשר. חשוב להבין שמדובר על שירותים וירטואליים ולכן המרחק הפיזי אינו רלוונטי – לצורך הדוגמה, אם העסק שלכם ממוקם ברמת גן, אין לכם צורך לבחור בהכרח חברת מחשוב ברמת גן ותוכלו לבחור כל חברה שתבחרו מכל מיקום פיזי בארץ.

אילו עוד פרמטרים יסייעו לנו בבחירת חברת מחשוב?

המלצות

המלצות זה אולי הפרמטר החשוב ביותר כי בנינו, אין על המלצות. אם מכר שלכם מקבל שירות והוא מרוצה ממנו, סיכוי מאוד גבוה שתצליחו להרוויח את אותו השירות ולהיות לקוחות מרוצים בדיוק כמו המכר שלכם. עם זאת, חשוב מאוד לתחקר קצת הממליץ ולנסות להבין ממה הוא כל כך מרוצה ולהבין האם הפרמטרים האלה מקבילים לדרישות שלכם.

מחירים

אתם בטח חושבים שאנחנו הולכים להגיד לכם לבחור במחיר הנמוך ביותר אבל לצערנו זה לא המקרה – במקרים של שירותי מחשוב, העסק שלכם נמצא על כף המאזניים וחשוב מאוד להבין שמדובר במערך קריטי (לפחות במרבים העסק) שמשפיע רבות על תפקוד העסק.

אם תבחרו בחברה זולה ותמצאו את עצמכם נתקלים בתקלות והשבתות רבות, הרי שהעסק שלכם הפסיד הרבה מאוד כסף, מה שהופל את השירות הזה ליקר יותר

זמינות החברה

במקרים של תקלה במערך המחשוב שלכם, זמינות חברת המחשוב שלכם היא קריטית – ככל שהחברה זמינה יותר עבורכם תוכלו להתנער מהתקלה מהר ולחזור לשגרת עבודה רציפה ותקינה. חברות מחשוב עסוקות מידי יכולות לעכב אתכם ולכן חשוב לוודא כי לחברת המחשוב יש מספיק זמן לטפל במערך המחשוב שלכם עד רמה של הדגשת משך הטיפול במקרים דחופים בחוזה העבודה מול החברה.

וותק וניסיון

אתם לא רוצים להיות שפני הנסיון של חברת המחשוב שלכם ולכן ככל שתבחרו בחברת מחשוב מנוסה יותר וותיקה יותר, תוכלו להיות בטוחים שהיא ככל הנראה התנסתה כבר ונתקלה ברוב התקלות בהם אתם עלולים להיתקל במהלך הדרך ובאמתחתם דרכי הטיפול הנכונים במקרים אלה.

שירותי מחשוב חוסכים לכם כסף

חשוב מאוד להפנים ששירותי מחשוב חוסכים לכם בפועל הרבה מאוד כסף. תחשבו על כל זמן שהעובדים שלכם נאלצו לעצור את עבודתם כתוצאה מבעיה שהיתה להם בשרת, או בעיות של חוסר סנכרון בין עובדים שנאלצו לעבוד הבית.

שירותי מחשוב יכולים להגיע עד רמה של ניטור ובקרת העבודה של העובדים שלכם. תוכלו לבצע מעקב על התפוקה של העובדים ולהבין אילו מהעובדים אכן עומד ביעדים ואלו עובדים "מעכבים" אתכם ותוכלו להחליפם.

Exit mobile version