Site icon מקומון רמת גן

מהם ההבדלים בין בחירת מכונת קפה לבית או למשרד? כל התשובות לפניכם

צילום: pixabay

אתם קמים בבוקר, נזכרים ביום שלפניכם, ובין אם אתם ממהרים לקום ולהתארגן לצאת לעבודה ובין אם אתם לובשים את בגדי הספורט, הקפה הוא מרכיב שנמצא שם ביניכם ובין שאר היום. אוהבים את הקפה עם חלב מוקצף? אוהבים אותו ללא חלב? מכונת הקפה תבצע עבורכם בדיוק מה שתבקשו ממנה. אם אתם לא מספיקים לשתות קפה בבית, מכונת קפה במשרד תעזור לכם להתחיל את היום באנרגיה.

להתחיל את הבוקר בכיף

ישנם דגמים רבים של מכונות קפה ביתיות איכותיות, בחלקן משתמשים בקפסולות בטעמים שונים, ואחרות טוחנות פולי קפה טריים. אבל זה לא כל ההבדל. ישנן מכונות אוטומטיות, יש מכונות חצי אוטומטיות ויש ידניות, הכול עניין של טעם אישי ומידת הרצון להיות מעורבים בתהליך. בבחירת מכונת קפה לבית אתם משקיעים מחשבה ותכנון לגבי גודל המכונה שיתאים למיקום במטבח, אתם חושבים על מידת הרעש שהיא מייצרת בתהליך ההכנה, אתם לוקחים בחשבון את מהירות ההכנה של הקפה, אתם חושבים על הארומה שאתם רוצים שתתפשט בבית, אבל בעיקר אתם מדמיינים את ההנאה מלשתות קפה איכותי ומפנק בבוקר. אין ספק שגם בני המשפחה ישמחו לדעת שאפשר להכין קפה עם חלב מוקצף או שוקו, ממש כמו במסעדה. שיקול נוסף של בחירת מכונת הקפה נוגע לאופן הניקוי שלה. כן, כן, המכונה צריכה לעבור ניקוי, וחשוב שהחלקים יהיו ניתנים לפירוק קל ונוח.

המטבחון במשרד – כיצד לבחור מכונת קפה לעסק?

היום ניתן למצוא מכונת קפה כמעט בכל עסק ומשרד, בין אם היא מיועדת לעובדים ובין אם היא מיועדת לקהל הלקוחות. יש בכך נוחות, יוקרה, שירות נעים ואף חיסכון בזמן יקר. יש סוגים רבים של מכונות קפה לעסקים וכל מה שצריך זה לבחור את המכונה שתתאים לצורכי המשרד ואנשיו, לאופיו ולגודלו. הפסקת הקפה של העובדים נראית אחרת כשיש מכונת קפה מפנקת שמאפשרת לקבל את הקפה שאוהבים בקלות ובמהירות. אין ספק שהיום בתי העסק חושבים על רווחת העובדים, על תנאי שירות לעובדים ועל קבלת קהל יוקרתית.

עמדת הקפה כבר לא כוללת רק קומקום מים וקופסת נס קפה, היום מדובר בפינוק שהפך להיות בסיסי – מכונה להכנת קפה. כשבוחרים מכונת קפה לעסק לוקחים בחשבון שזו צריכה להיות מכונה קלה לתפעול, קלה לניקוי, מהירת הכנה ובעלת יכולת לספק קפה מהר ובטעמים שונים למספר רב של אנשים. מכונת הקפה במשרד לרוב היא זו שמצריכה את ההתעסקות המועטה ביותר.

קפסולות הן דרך מהירה להכין קפה איכותי, מפנק ומהיר בטעמים שונים שהעובדים יכולים לבחור, בלי לעבוד קשה ובלי לטחון את הפולים. ואם דיברנו על קלות ופרקטיות, חשוב לקחת בחשבון את האחריות הניתנת על תיקונים, אחזקה וטיפול הנדרשים מדי פעם.

Exit mobile version