Site icon מקומון רמת גן

מהו תפקידו של ממונה בטיחות בעבודה?

ממונה בטיחות בעבודה

ממונה בטיחות בעבודה בקצרה:

מקום העבודה הוא מקום בו מבלים שעות מרובות ביממה בו וככזה, הוא צריך לעמוד בתנאים מסוימים, לרבות בתנאי בטיחות הנועדו לשמור על בטיחותם של העובדים כאשר הם במקום העבודה. מסיבה זו בדיוק, מקומות עבודה צריכים להעמיד אדם אשר יהווה יועץ להנהלה בכל הקשור לשמירה על בטיחות ובריאות העובדים במקום העבודה. ממונה בטיחות בעבודה עוסק בתחומים רבים, ביניהם עריכת סקר סיכונים, ביצוע הדרכות בטיחות לעבודה בגובה וכן הדרכות לבטיחות אש. אשר אביזמר בטיחות לעד היא חברה מובילה בתחומי הבטיחות בעבודה אשר מספקת את כל השירותים הללו.

מה תפקידו של ממונה בטיחות בעבודה ?

ממונה בטיחות בעבודה מאתר מפגעים וסכנות במקום העבודה ומדווח עליהם לגורמים המתאימים, כמו כן, הוא מוודא כי כל הציוד והמכשור בעסק עובד כראוי ואינו מהווה סכנה בטיחותית. לאחר שממונה הבטיחות בודק לעומק את מקום העבודה, הוא יוצר תוכנית בטיחות שנתית לניהול הבטיחות בו הוא מפרט את הסכנות הקיימות ואלו שעלולות להתעורר וכן, כיצד להתמודד עמם. ממונה הבטיחות אחראי גם על בריאות העובדים והוא מזמין פקחים וניטורי מעבדות כדי לוודא שהחומרים עמם מתעסקים העובדים בעבודה אינם פוגעים בבריאותם וכמובן, בודק כי העובדים עצמם גם הם עומדים בתקנות הבטיחות – האם הם מרכיבים ציוד מגן בצורה נכונה, רותמים את עצמם וכדומה.

הטמעת נהלים נכונה

בכל מצב בו מתגלים ליקוי בטיחות או בריאות במקום העבודה, ממונה בטיחות בעבודה חייב להעביר אותם בכתב למעסיק על מנת שיטפל בהם, יתקן את הדרוש לתקן ויטמיע תקנות בטיחות חדשות. ממונה הבטיחות מעביר הדרכות שונות בתחומי הבטיחות לעובדים ולהנהלה וכן, מדגיש את הצורך בנהלי בטיחות ואמצעים הנועדו לשמור על הבטיחות כמו ציוד מגן לעובדים. אשר אביזמר בטיחות לעד היא חברה המשאירה חותם משמעותי בתחומי הבטיחות בעבודה. החברה מבצעת הדרכות בטיחות שונות, ביניהן הדרכות עבודה בגובה, בטיחות אש והכשרת נאמני בטיחות, תוך מתן יחס אישי לכל אחד ואחד מהמשתתפים והקפדה על העברת כל החומר באופן ברור.

Exit mobile version