Site icon מקומון רמת גן

מהו ציוד כיבוי האש שמומלץ להחזיק בכל עסק ובכל בית?

שריפה נחשבת לאחד מהסכנות הגדולות ביותר הקיימות לכל בית ועסק מסחרי בארץ ובעולם. למעשה, בעידן שבו אנו עדים למגוון רחב כל כך של תשתיות, חומרי בעירה ולוחות חשמליים שעלולים להיפגע מקצר קל – אי אפשר להיות זהירים מדי! הצטרפו אלינו לכתבה הבאה וגלו מהו ציוד כיבוי האש שמומלץ להחזיק בכל בית ועסק.

מטפים – חובה חוקית ומוסרית בכל בית ובית עסק בישראל

המטפים הם אולי אחד הכלים המוכרים ביותר בתחום מניעה של שריפות, ולא לחינם. מעבר לעובדה שמבחינה רגולטורית הם נדרשים בכל בית עסק, הם מאפשרים להשתלט באופן עצמאי על שורה של שריפות בקלות. הם מכילים לרוב חומרים אשר מעכבי בעירה אשר תוחמים את האש במקום אחד ומצמצמים את ההתפשטות שלה. המטפים יעילים יותר באופן חד משמעי מחיפוש מקורות מים ומילוי דליים ולכן הם מומלצים לכולם.

ספרינקלרים – כיבוי מהיר של אשר על ידי מערכת צינורות

ספרינקרלים אמנם מוכרים יותר מבתי עסק ומפעלים אבל אין שום סיבה שהם לא יהיו גם בבית. הם ניתנים להפעלה אוטומטית או ידנית ועוזרים להפעיל כמויות מדודות של מים לאורך שטחים נרחבים ולטפל באופן מידי במגוון של שריפות. כך שגם אם אין לכם את כל הציוד לכיבוי אש שצריך, אם יש לכם ספרינקלרים טובים אשר עובדים באופן ואוטומטי כאשר יש עשן, אתם יכולים להיות בטוחים יותר ולדעת שאת מוגנים למדי

יחצ
חיישנים – לזיהוי מוקדם של שריפה

חיישני עשן אמנם מוכרים לנו ממטבחים רבים אולם כדאי שהם יהיו בכל בית, חדר או משרד. מדובר באביזר אשר העלות שלו היא נמוכה למדי, שניתן להשתמש בו בעזרת סוללה ושאין כל צורך באיש מקצועי בכדי להתקין אותו. הוא פתרון מושלם גם לחדרי ילדים אשר אין לנו השגחה 24/7 עליהם והם מתחילים לצפצף ברגע שיש עשן. אגב, במידה ומחברים אותם למוקד או לספרינקלרים, ניתן ליצור מערכת אוטונומית של ממש אשר מטפלת בבעיה.

מערכות לכיבוי אש – כל הציוד במערכת אחת שעובדת לגילוי ולסיום שריפה

אמנם נגענו בהם בקצרה בפסקה האחרונה אבל אין תחליף של ממש למערכות כיבוי אש איכותיות. מערכות אלו מאפשרות לספק מענה מושלם לכל השלבים של השרפה – החל מהגילוי שלה, דרך הטיפול בה ועד לסיומה באופן מלא ועם מינימום נזק או נפגעים. מערכות אלו מומלצות לבתים ולבתי עסק ועם ההתקדמות הטכנולוגית העלות שלהם אינה גבוה כמו בעבר – כך שבהחלט שווה לשקול את העניין בכובד ראש.

לסיכום, יש מגוון של אפשרויות לטפל בשריפה בבית ובבית העסק שלכם והכל נתון לתקציב העומד לרשותכם למידת הסכנה הקיימת. נסו להוסיף את הציוד שמתאים לצרכים שלכם בכדי למנוע מפח נפש ואובדן של ציוד או אף חלילה – פגיעה בחיי אדם.

Exit mobile version