Site icon מקומון רמת גן

מדרסים לדורבן בעקב

מדרסים לדורבן בעקב

credit: canva.com

אם גם אתם סובלים מדורבן בעקב זה הזמן לשים סוף לבעיה. כאמור דורבן נותר בעקבות דלקת שמתפתחת באזור העקב בשל הסתיידותו של הגיד. כאבי דורבן בעקב נפוצים בעיקר לאחר שינה כאשר אתם קמים מהמיטה ומתחילים לצעוד על כפות הרגליים. הכאב עשוי להיות עז תחילה ולהישכך במהלך היום ככל שהרצועה מתחממת.  מדרסים לדורבן בעקב עשויים להקל עליכם באופן משמעותי ביותר את הכאבים שאתם חשים. אנו בטכנולג מכון אורטופדי מבינים את מצבכם ויכולים לסייע לכם בהפחתת הכאבים תוך יצירת מדרסים בטכנולוגיה ייחודית.

כיצד עוזרים מדרסים לדורבן בעקב?

מדרסים לדורבן בעקב יכולים לסייע לכם בהפחתת הכאבים שאתם חשים בעקבות התפתחותה של הדלקת באזור בעקב. בעזרת מדרסים ייחודים עם שתל סיליקון המצוי באזור הדורבן, תוכלו לחוש הקלה רבה בכאבים. אומנם הכאבים אינם חולפים  מיד, אך עם הזמן הדלקת שוככת והכאבים נעלמים. דורבן בעקב היא תופעה המתאפיינת בעיקר אצל ספורטאים ולכן אם אתם עוסקים בספורט אין סיבה שתסבלו. פנו בהקדם ליצירת מדרסים אשר ישנו את חייכם מבחינת הכאב ויאפשרו לכם להמשיך בשגרת חייכם כרגיל.

מדוע מתפתח דורבן בעקב?

את כפות הרגליים שלנו ניתן לחלק לשלוש. על כל חלק ברגל חל עומס אחר במהלך פעילויות ספורטיביות שונות שונה ואף יומיומיות כגון הליכה, קפיצה, ריצה ועוד. הכאבים שאתם חשים נובעים מדלקות ותופעות נוספות כאשר נפגעת מערכת השרירים והשלד בגוף בשל יציבה או הליכה שאינן נכונות, נעליים שאינן מתאימות למבנה כף הרגל הקיים או דפורמציה. כל מצב כזה מצריך התאמת מדרסים כדי לסייע להפחתת העומס והלחץ על הגוף ועל כפות הרגלים, לכן, חשוב לרכוש מדרסים לדורבן בעקב אם אתם חשים כאבים באזור זה ולא להתעלם מהכאב משום שאתם עלולים להחריף את הדלקת ולסבול מכאבים קשים יותר. אם אתם תוהים היכן כדאי לרכוש מדרסים, מומלץ לפנות לחברה ותיקה אשר עוסקת בתחום זמן רב ויש לה את הכלים והטכנולוגיה לספק לכם את המוצר הטוב ביותר כמו חברת טכנולג מכון אורטופדי הוותיקה והאמינה אשר זהו תחום התמחותה מזה שנים רבות.

Exit mobile version