Site icon מקומון רמת גן

מדריך קצר לעיצוב מטבחי זכוכית

מטבחי זכוכית מעניקים לבית שלכם ליטוש מיוחד של פריט עיצובי זה. כפי שאתם בוודאי יודעים, זהו פריט ששייך לקבוצת חומרי הייצור המבריקים, ולכן הוא מתאים מאד לכל מי שמחפש מטבח בעל מרקם שכזה. הזכוכית, במטבח זכוכית, אינה משמשת רק כאמצעי הברקה שקוף, אלא גם כמחוללת העיצוב. ניתן לבחור הדפסות זכוכית מסוגים שונים ולהזרים למטבח שלכם את המודרניזציה במיטבה.

בחרו בחיפוי מטבח מזכוכית ירוקה או זכוכית שקופה בהתאם לסוג העיצוב הנדרש

כאן, חשוב להבהיר את ההבדל בין 2 סוגי הזכוכית הללו. זכוכית ירוקה היא זכוכית שיש לה צבע, וגם אם הוא אינו מורגש, בשל כך שהפלטה דקה, הוא קיים. נוכחות הצבע מאיינת את האפשרות שהפלטה תבריק הדפסה כלשהי ולכן לא ניתן להדפיס עליה. מה שכן, כשהצבע נראה בעין אנושית (למשל צבע ירוק מובהק), ניתן להשתמש בפלטה הגולמית כמחוללת העיצוב בחדר. פלטה שקופה, לעומתה, היא כזו שאין בה צבע בכלל והייעוד היחיד שלה הוא קליטת הדפסות והברקתן. לכן, מטבח מודרני המבוסס על קירות צבעוניים ומודפסים יצריך זכוכית שקופה. מטבחי זכוכית בעיצובים אותנטיים ללא הדפסות יצריכו זכוכית ירוקה בעיצוב גולמי.

בחרו בריהוט ובאי המטבח המבוקש

בעוד אשר בתחום הקירות המודפסים, כמעט בכל מצב חובה לבחור בזכוכית שקופה בשביל שיהיו הדפסות, לא כך הוא הדבר בשולחנות פינת אוכל, כסאות בר ובאיים. אלו מוצרים שלא מדפיסים עליהם ולרוב מתאימים אותם למראה של משטח העבודה. לכן, מומלץ להוסיף גם אותו לתכנון המטבחים בשלב זה. חלקים אלו יכולים להיות מודפסים גם בזכוכית ירוקה, ואף להיות מעוצבים בעיבודים שונים כמו התזת חול, חלק, ועוד.

אתרו את המטבח המבוקש בחנות מטבחים מקצועית

רק בחנות מטבחים מקצועית תוכלו לאתר מטבחי זכוכית המתאימים או לפחות קרובים מאד לדרישות האפיון שלכם. החנות מספקת מענה שינויים והתאמות לכל חדר בכל בית לקוח, מה שלא ניתן למצוא בחנות רהיטים כללית, ולכן הבחירה בה מומלצת במיוחד להשלמת עיצוב המטבח. אנו ממליצים לממש את הבחירה שלכם על בסיס הדמיית מחשב מטעם חנות זו. כשאתם נמצאים בחדר שעתיד להיות המטבח שלכם, התחברו לאינטרנט ובחרו בדגם שנראה מתאים להשלמתו. מומלץ להתעניין בשינויי גוון, עובי רהיטים ותשתיות וכמות ארונות בהתאמה לעיצוב החדר הספציפי שלכם.

Exit mobile version