Site icon מקומון רמת גן

מדריך קצר לבחירת רהיטים מעוצבים לבית 

במדריך זה נלמד כיצד לגבש תכולת רהיטים מעוצבים לבית מבית רהיטי שורש. כולם יודעים כי הריהוט לבית הוא הגורם המרכזי של העיצוב בבית, ולכן לבחירתו ישנה חשיבות מכרעת. המדריך שלפניכם יחלוש על כל החדרים בבית ויספק לכם את כל הבחירות שמומלץ לעשות בהם.

מרחב הכניסה של הבית מבפנים

במרחב הכניסה הפנימי של הבית, אתם צריכים לספק לאורחים שלכם הרגשה שהם רצויים ושמובטחת להם קבלת פנים חמה ועוטפת. כשבוחרים רהיטים מעוצבים לבית, אין כמו קונסולה בשביל לספק תמורה זו. הקונסולה היא שידת מדפים ענקית של 3-4 קומות, לעתים עם 4 רגליים מתחת למדפים. על גג הקונסולה יכולים האורחים להניח את החפצים שלהם ובתוך המדפים – את התכולה שאתם משתמשים בה לטווח הרחוק, כלי מטבח יוקרתיים, למשל.

הסלון ופינת האוכל

אין ספק כי לסלון ולפינת האוכל שמורה פינה חמה בלבו של המעצב. הסלון בדרך כלל מבוסס על מזנון אחסון, אך אם הוא ממש קטן ניתן לבחור קונסולה שאיננה שידה, אלא מדפים לקידוח. בחדר גדול ניתן לבחור מזנון הנחה על הרצפה, או מזנון משולב רצפה וקידוח. שולחן הסלון עשוי להכיל 3 שולחנות קפה בגדלים שונים או רהיט אחיד מרכזי. שולחן פינת האוכל הנפתח אידאלי עבור מי שמחפש לארח אבל גר בבית עם פינת אוכל קטנה. במקרה זה, השולחן יכול להישאר סגור ולהיפתח כאשר מגיעים האורחים. הדבר חוסך הרבה מאד מקום בחדר בשגרה. רהיטים מעוצבים לבית שמומלץ להציב בנוסף: ספריות סלון. הן יכולות להיות מעוצבות מודרני, ממתכת לבנה ועץ אלון מולבן, או אותנטי, ממתכת שחורה ועץ מבוקע.

חדרי המגורים

עבו את חדרי המגורים שלכם עם מערכות ישיבה ושידות עץ יוקרתיות ליד המיטות. המקום האינטימי ביותר בבית הוא השידה של החפצים האישיים שלכם בחדר, ולכן רהיט זה צריך להיות מעוצב למשעי. ניתן לבחור שידה עם מדפים פתוחים או דלתות ומגירות. בעיצובי עץ אותנטיים  נהוג לשלב ידיות פתיחה, בעוד בעיצובים מודרניים העיצוב הוא מינימליסטי, ללא ידיות. בדרך זו יש להחליט על כל סט רהיטים מעוצבים לבית שיוצב בחדר המגורים. בחירה שכזו תספק לו את כל מה שהוא צריך כדי להיראות במיטבו עבור כל מתבונן.

Exit mobile version