Site icon מקומון רמת גן

מדריך מדריד למטייל

ספרד האקזוטית, ספרד המפתה, ספרד היפה והנצחית, אבל איפה בדיוק כל זה קורה? ובכן, ספרד לא קטנה, ויש בה לא מעט פינות חמד, אבל מדריד היא ללא ספק מגנט למטיילים. אין כמו מדריד למטייל הישראלי או הבינלאומי, עם האיטיות הטיפוסית אך חמת המזג, המסעדות המגוונות עם האוכל המפתיע, האופנה מוציאת העיניים, ומועדון הכדורגל הנצחי שכולם מכירים, אוהבים או שונאים.

תרשו לנו לקחת אתכם איתנו לטיול בעיר היפה הזו, עם תושביה החביבים והחדים, על פינות החמד שבה, והמקומות (והמסעדות) שכדאי שתכירו לפני הטיסה, כדי להתכונן היטב, להגיע מפוקסים, ולא לפספס דבר, או אם כבר לפספס, אז לעשות את זה בסטייל.

מדריד למטייל הרעב: קודם כל – אוכל

יש כמה דברים בסיסיים שמכתיבים את תחושת הנינוחות בכל טיול וחופשה, והעיקריים הם איפה ישנים ואיפה אוכלים. כשאתם יודעים איפה אתם ישנים ואיפה הציוד שלכם מונח, אתם מתחילים להרגיש באמת חופשיים בשטח. ומה יש בשטח אם לא אוכל? מדריד למטייל הרעב תיקח אתכם למסע באמת מרתק של טעמים שונים ומשונים, כשרים וכשרים פחות, ובעיקר מאוד ספרדים.

טוב, כמה אפשר לאכול?

צודקים, בין הארוחות צריך קצת לנוח, או לקנח בקניות. שופינג, טיילים יקרים, זה תחביב שבספרד הופך למקצוע, ובעיקר במדריד. למטייל הממוצע יש מקום לחצי מזוודה של קניות לפחות, בעוד אחרים לא עומדים בעוצמת האופנה ורוכשים מזוודה נוספת רק בכדי להצטייד במיטב הסחורה שנדמה שלא נגמרת בכל פינת רחוב.

בעוד שהמצלמה מוסיפה חמישה קילו, הרי שחנויות הבגדים והאופנה של מדריד עלולות להוסיף גם שלושים קילו של בגדים, נעליים, מעילים, צעיפים, ולא רק מהרשתות הגדולות. חנויות מקומיות, ארטסנל (עבודת יד), ואינספור אפשרויות לשופינג ברמה גבוהה מחכות לכם במדריד למטייל ולמטייל הישראלים חובבי הסטייל.

Exit mobile version