Site icon מקומון רמת גן

מדריך לבחירת מקרר לרכב

הביקוש למקררי רכב עלה בשנים האחרונות מסיבות פרקטיות, כדי להקל על נהגים ומשפחות בנסיעות ממושכות. המאמר יפרט את כל מה שצריך לדעת על מקררים ניידים לרכב.

למי מתאים מקרר קומפקטי לרכב?

איכות החיים שלנו משתנה משנה לשנה. היום אנשים לא מבינים כיצד הסתדרו ללא מזגן או טלפון חכם, ובקרוב לא יבינו איך הצליחו להסתדר ללא מקרר לרכב שמסמן כפריט שהופך למוצר מבוקש. ישנן כמה סיבות בגללן אנשים מסוימים זקוקים למקרר כזה. נהגי משאיות הנמצאים בדרכים רוב היום, נהיגה ממושכת לעבודה, משפחה עם ילדים קטנים שצריכה לאחסן בקירור חלב ודברי מזון, אנשים הזקוקים לתרופות בקירור במשך הנסיעה, שהייה בשטח ודרך חסכונית כדי לא להוציא כסף על מסעדות או על מים קרים בטיול. מקררים לרכבים הם הפתרון להתרעננות בנסיעה ארוכה בעיקר בימי הקיץ החמים.

צילום: Pexels
כיצד לבחור במקרר איכותי לרכב?

ישנם מספר סוגים של מקררים לרכב שניתן לרכוש:

תיקון ותחזוקת מקררים ניידים

מיני מקרר לרכב דורש תחזוקה שוטפת. יש לנקות ממנו את האבק שהצטבר ואחת ל-6 חודשים לשאוב את החלק האחורי שלו על מנת שיעבוד חזק והאנרגיה שלו לא תפחת. דפנות הגומי של המקרר צריכות להיות תקינות על מנת שהדלת שלו תיסגר. אם לאחר הניקוי שלו הוא אינו אטום, יש להזמין תיקון מקררים לרכבים המעניק שירות תיקונים באופן מיידי. בדרך כלל ניתנת אחריות לשנתיים על המקרר ועל כן רצוי להשתמש בשירות תיקון מקררי רכב בתקופה זו. יש להימנע מעומס של מוצרים במקרר כי זה פוגע ביכולת הקירור שלו. בנוסף, מומלץ להפשיר קרח שהצטבר, להמיסו במים חמים ולהשאיר את הדלת פתוחה לייבוש. כאשר הקרח מצטבר לעיתים קרובות – הזמינו שירות תיקון מקרר לרכב.

 

המאמר באדיבות – מ. גלים שיווק ותיקון מקררים לרכבים

Exit mobile version