Site icon מקומון רמת גן

מדוע צריך ניסור בטון?

ניסור בטון היא פעולה שלמרות עוצמתה – למעשה היא עדינה וחייבת להיעשות בצורה מדויקת וקפדנית. רוב האנשים מכירים את קידוחי הבטון ועלולים לחשוב, כי על מנת לנסר בטון אפשר להשתמש באותם הכלים ממש, אך הדבר אינו נכון: דווקא בשל הדייקנות הנדרשת בשביל לנסר את הבטון, יש להשתמש בכלים מאסיביים וכבדים ובעיקר – להיעזר באנשי מקצוע מיומנים, שיודעים לעשות את העבודה.

ניסור בטון – מתי צריך את השירות הזה?

 

ניסור של בטון מאפשר יצירת פתחים בקווים ישרים על בטון, לכן הוא שונה מקידוח. ברוב המקרים, אנשים זקוקים לשירותי ניסון בטון כדי להרחיב פתח קיים של דלת או חלון, או על מנת ליצור חלון חדש בקיר בטון שלא היה בו כלל פתח – לרוב בתהליכי שיפוץ של בתים.

קידוח עלול להוביל להרס של הקיר כולו, או ליצירת פתחים עגולים ולא מדוייקים. ניסור לעומת זאת, הוא בעצם פעולה של חציבה ישרה, שבאמצעותה ניתן להגיע לדיוק רב בעת ההרחבה, אפילו ברמה של סנטימטרים ספורים.

נושאים שיש לקחת בחשבון בזמן ניסור של בטון

 

מצד אחד, ניסון בטון הינו, כאמור, פעולה עדינה שמאפשרת הרחבה נקודית ודייקנית של פתח קיים, או יצירתו של פתח חדש בבטון. מצד שני, יש לפעולה הזו כמה היבטים שחשוב להבין אותם, על מנת להתכונן לתהליך הניסור בצורה הטובה ביותר, למשל:

  1. יש לקבל אישורים מתאימים, לפני ניסור או פגיעה בעמוד בטון, על מנת לוודא כי הפעולה לא תעמיד בסיכון את יציבותו של הבניין. הדבר רלוונטי במיוחד, כאשר מזמינים שירותי ניסור של בטון לצורך הרחבה של פתח המוביל לעליית גג.
  2. נתזי הבטון וכן האבק המתפזר בעת הפעולה, נוצרים בכמות רבה הרבה יותר לעומת קידוח של בטון. חשוב מאוד לבצע את הפעולה כשיש מקור מים קרוב, שמאפשר הזרמה כלפי מקום הניסור, דבר שימנע את הפצת האבק והלכלוך על כל האיזור.
  3. תוך כדי התהליך המאסיבי, נוצרת פסולת רבה וכבדה ביותר, שהיא למעשה הבטון המנוסר. במקרים מסוימים, ייתכן שיהיה צורך אפילו בכלי רכב תעשייתיים כמו טרקטור, על מנת לשנע את הבטון ממקום הניסור. חשוב לאמוד את כמות הפסולת בעזרת אנשי המקצוע שמבצעים את העבודה, על מנת להתכונן לשלב הפינוי בצורה הטובה ביותר.

עלויות של שירותי ניסור בטון

 

שירות של ניסור בטון הוא מבוקש בעיקר עבור נכסים שעוברים שיפוץ או תהליכי בניה ותוספות בנייה. הפעולה עצמה נחשבת ליקרה יותר לעומת קידוח בטון, כאשר טווח המחירים יכול להשתנות בהתאם למחירון החברה עצמה ולמאפיינים ספציפיים של השטח, כמו מורכבות העבודה,  נתוני הקיר שאותו מנסרים וכמובן שלב הפינוי – על על מה שהוא עשוי לכלול.

כדאי להתייעץ עם בעלי מקצוע מנוסים ומיומנים, שיידעו להעריך בצורה טובה את העלות כבר בשלב ההתחלתי, על מנת להעניק לכם אומדן רלוונטי והצעת מחיר הוגנת – וכמובן חשוב לוודא שמציגים בפניכם את כל הרישיונות והאישורים המתאימים של הפועלים עצמם, לפני תחילת התהליך.

 

 

 

Exit mobile version