Site icon מקומון רמת גן

מדוע חשוב לשתות מיץ סחוט?

תמונה: פרימדונה

מדוע חשוב לשתות מיץ סחוט?

מיץ מיצים פופולרי ממגוון סיבות. זוהי דרך מצוינת לקבל את המנה היומית של פירות וירקות ללא הטרחה של קילוף, קיצוץ וניקוי שלהם. זה גם מאוד חסכוני מכיוון שניתן להכין אותו עם פירות וירקות טריים שנמצאים בשפע בשוק. פירות סחוטים מכילים הרבה ויטמינים ומינרלים החשובים לבריאותנו. יש להם גם תכולת סוכר נמוכה יותר מרוב מיצי הפירות האחרים.

גם טעים גם בריא

פירות סחוטים הם מקור מצוין לויטמין C, המסייע בספיגת ברזל וסידן בגוף. הם מכילים גם נוגדי חמצון שעוזרים להדוף רדיקלים חופשיים שעלולים לגרום נזק לתאים ולרקמות. מיץ היא דרך בריאה וטבעית לצרוך פירות וירקות. המיץ עשוי מהפירות או הירקות שנסחטים, לא מכל מרכיב אחר. יש כמה יתרונות של שתיית מיץ סחוט טבעי על פני שתיית מיצי פירות או ירקות טריים. הוכח כי סחיטת פירות וירקות מגבירה את כמות החומרים התזונתיים שבהם. משמעות הדבר היא שאתה יכול לקבל יותר חומרים מזינים ממנה אחת על ידי סחיטתה מאשר אם רק שתית אותה בצורתה הגולמית.

מיצים מפירות טבעיים וטעימים

היתרונות של שתיית מיץ סחוט הם רבים. זוהי אפשרות בריאה המספקת יותר חומרים מזינים מאשר משקאות אחרים. היתרונות הבריאותיים של שתיית מיץ פירות סחוט הם רבים. זוהי אפשרות בריאה המספקת יותר חומרים מזינים מאשר משקאות אחרים ועדיין טעימה נהדר. פירות סחוטים הם דרך בריאה לקבל את המינון היומי שלך של ויטמינים, מינרלים ונוגדי חמצון. הם גם מקור טוב למשקאות ללא סוכר דלי קלוריות.

פירות סחוטים הם דרך בריאה לקבל את המינון היומי שלך של ויטמינים, מינרלים ונוגדי חמצון. הם יכולים לשמש גם כחלופה למשקאות ממותקים כמו משקאות מוגזים ומיצים שיש בהם כמויות גבוהות של סוכר וקלוריות.

Exit mobile version