Site icon מקומון רמת גן

מגשי פירות מודיעין – כי על איכות של מתנה לא מתפשרים

חושבים לשמח את הקרובים ובני המשפחה שלכם במתנה יוצאת דופן ומקורית ביותר? על פירות כבר חשבתם? כן, באמצעות פירות אפשר ליצור יצירת אומנות של ממש ולהגיש מגשי פירות טריים וטעימים במיוחד! את הפירות אפשר להגיש במגוון סוגים, טעמים, מרקמים וצבעים ששום עין וחך לא יישארו אדישים! אם יש לכם במסגרת העבודה אירוע חגיגי, טקס פתיחת שנה או הזמנה יקרה של לקוח רציני – תוכלו לחגוג את המאורע עם מגשי פירות שיוצעו ככיבוד לצוות העובדים ולסגל! אין ספק שמדובר בכיבוד טעים ובריא כאחד.

 

איך להכין מגש פירות איכותי כמו שצריך?

מגש פירות יכול להיות מוגש על מעמד לעוגות. מגש פירות זה יהווה תצוגה מפוארת של במסיבה, אירוע או מפגש חברתי מכל סוג שהוא.  בין אם במזנון חורף ובין אם במסיבת קיץ, מגש פירות יכול בהחלט להיות הכוכב של האירוע! התצוגה הצבעונית של פירות העונה, פירות יער ומלונים תמיד נראית כל כך מזמינה וטעימה. יש כל כך הרבה צבעים, ניחוחות טריים, צורות וזנים שזה בטוח יפתה כל אורח ומוזמן!

יש כל מני דרכים להפוך מגשי פירות מודיעין למיוחדים ומושכים. זה יכול לכלול הנחת הפירות על מעמד לעוגה, הוספת ענפי נענע וכמובן הנחה של בקבוקי סירופ בסמוך לכל המעוניין לתבל את העניינים.

קרדיט תמונה: פרי גנך

מהו הפרי הטוב ביותר לשימוש?

זה מובן מאליו שפירות עונתיים וטריים הם חומרי הגלם הטובים ביותר עבור מגשי פירות. רצוי להשתמש בפירות טריים על פני קפואים לצורך שמירת הטריות והדגשת הטעם המקורי של הפרי. הקפדה שהפירות יהיו טריים, בשלים וטעימים זה למעשה המפתח ליצירת מגש הפירות המדהים ביותר שייבלע תוך דקות ספורות על ידי האורחים.

אפשר להרכיב את המגש כך שפירות העונה יהיו במרכז ואילו בצדדים תוכלו להוסיף תוספות קטנות שקורצות לאורחים – פטל, אוכמניות, ליצ'י ועוד פירות קטנים שמושכים את העין. תוכלו לעצב את הפירות כך שהם ייראו כמו רול של סושי, כן – המאכל היפני האהוב, רק שמורכב על ידי פירות, מה שאומר שהוא ידידותי לטבעוניים וצמחוניים.

הרכיבו את מגש הפירות האולטימטיבי שלכם לקראת האירוע הקרב!

הנחה מיוחדת לקוראי הכתבה – 10% הנחה ברכישה באתר

למימוש הקופון הקלידו ״10הנחה״ בעגלת הקניות באתר הבית שלנו.

 

Exit mobile version