Site icon מקומון רמת גן

מבצעי תכשיטים אונליין – כך תוכלו לעקוב מהר ובקלות

תכשיטים
צילום: pixabay

עולם התכשיטים לא מפסיק להפתיע ולרגש במגוון וריאציות של תכשיטים מסוגננים ורבים מאתנו מעוניינים לשדרג את אוסף התכשיטים בכמה כוכבים חדשים.

למרבה השמחה, ישנם מבצעים אטרקטיביים לתכשיטים במחירים מצוינים, הנחות והטבות על דגמים פופולאריים ועיצובים מרהיבים של המותגים המובילים במחירי סוף עונה.

המשימה היא לדעת מתי יש מבצע! אין יותר מאכזב מאשר לגלות שפספסנו מבצע משתלם במיוחד. איך תעקבו אחר המבצעים ברשת על מנת שתוכלו לתפוס את המבצע בזמן לפני שהסחורה תאזול והמבצע יסתיים? לפניכם טיפים לזיהוי ההזדמנויות לחידוש תיבת התכשיטים.

מועדים שחייבים להכיר ואסור לפספס

ישנם מועדים במהלך השנה שנחשבים לתקופות של מבצעים כמו ימי האהבה, חגים, השקת קולקציה וסוף עונה כמו גם חגי קניות בינלאומיים דוגמת black Friday ו-cyber Monday.

תוכלו לכוון לעצמכם תזכורת בחגים ובמועדים השונים לבדוק מה מציעים מותגי התכשיטים האהובים עליכם. ישנו אתר בשם daysoftheyear שמפרט גם חגים ומועדים בינלאומיים בהם נהוג לבצע הנחות שונות וכמובן שכדאי להצטייד בלוח שנה ולבדוק אילו מבצעים מוצעים לקראת ראש השנה, חג הפסח, שבועות, ולנטיין דיי או טו באב. שימו לב גם למבצעים בהתחדשות קולקציות כמו בתחילת עונה – אביב, קיץ, סתיו וחורף.

הנחות לחברי מועדון

מומלץ להצטרף למועדון הלקוחות של מותג התכשיטים החביב עליכם על מנת ליהנות ממבצעים אטרקטיביים והטבות ששמורות לחברי המועדון.

החברים נהנים יותר ולפעמים גם ממבצעים בלעדיים או סייל לפני כולם – כשנרשמים לניוזלטר או מצטרפים למועדון לרוב מקבלים הודעות טקסט או אי מיילים המדווחים על המבצעים כמו SAVE THE DATE או תחילתו של מבצע כולל קוד קופון למימוש ההטבה.

היכון, הכן לגלוש

בקרו באתרי האינטרנט של המותגים החביבים עליכם על מנת לבחון מה התחדש במלאי, קולקציות חדשות, בשורות מרעננות וכן הטבות ומבצעים והנחות.

שימו לב לקטגוריות כמו SALE או אאוטלט וכן לפריטים בלעדיים באתר שלעיתים מוצעים במחירים שווים במיוחד. תוכלו לסמן בגוגל התראות את הביטוי מבצעי תכשיטים אונליין על מנת לקבל עדכונים בזמן אמת על מבצעים לרכישה מקוונת של תכשיטים.
מוזמנים גם לבצע חיפוש ממוקד בגוגל בעקבות מבצעים, הנחות, קוד קופון או קוד הנחה ולבדוק לפי תוצאות החיפוש מה עולה בהקשר של המותגים האהובים עליכם ובצורה יזומה להגיע לתוצאות הרלבנטיות ביותר.

ומה עם הנחות של כרטיסי האשראי?

ישנם מבצעים שמחכים לכם בתור מחזיקי כרטיס אשראי מסוים וכן הטבות והנחות ממועדונים שונים כמו מועדונים עסקיים או מועדני גמלאים וכלקוחות בנקים וכדומה. עיינו תמיד בברושורים שאתם מקבלים בדואר או במייל על מנת להתעדכן בכל המבצעים האפשריים לחברי הקהילה.

שימו לב גם להטבות שונות שמוצעות גם בקבוצות רכישה שונות בפייסבוק או ברשת החברתית או באתרים קונספטואליים.

שיתוף מידע בקהילות ומעקב אחרי פרופילים עסקיים

ישנן קהילות של צרכנות ברשת בפורומים ובקבוצות בפייסבוק בהן תוכלו לקבל מידע עדכני על מבצעים והנחות. כמו כן, כדאי לעקוב אחרי המותגים המועדפים בפייסבוק ובאינסטגרם על מנת לקבל מידע ישירות מהחברה המודיעה בפוסט ובסטורי על מבצעים עדכניים וטיזרים לקראת מבצעים עתידיים. ישנם גם משפיענים ובלוגרים שמעדכנים בעמודים שלהם מבצעים וממליצים דם על דגמים שכדאי לרכוש ואפילו מחלקים קודים להטבות בלעדיות.

תוכלו לתזמן לעצמכם תזכורת כדי לא להחמיץ את המבצע – תזכורת קולית או ביומן כך שתדעו להיכנס במועד הנכון לאתר הרשת ולבצע רכישה מאובטחת ולקבל את התכשיט שנרכש במחיר מצוין לו חיכיתם כל העונה ישירות עד לפתח הבית או לנקודת חלוקה מבוקשת. תתחדשו!

Exit mobile version