Site icon מקומון רמת גן

מבחר סוגי מצברים לרכב

בישראל אפשר לרכוש סוגים שונים של מצברים לרכב, אך הלקוחות אינם מכירים את היצרנים השונים ואת טיבם של המצברים הקיימים, לכן חשוב להתייעץ עם איש מקצוע בנושא זה.

בחירה של מצבר לרכב

קיימים כמה וכמה קריטריונים לבחירת מצבר לרכב. האחד הוא ההתאמה המושלמת לנפח של הרכב, איש המקצוע מודע לדגם של הרכב התקול ולנפח שלו ובהתאם לכך הוא מציע ללקוח מבחר של כמה סוגי מצברים כדי שהוא יבחר ביניהם.

ההבדלים בין המצברים שהם בכמות זהה של אמפר כמו 55 או 60 אמפר, היא בהחלטה של היצרן על אורכה של תקופת האחריות. יש כאלו שיעניקו לכל לקוח שנה אחריות ואחרים שנה וחצי או שנתיים. ככל שתקופת האחריות היא גבוהה יותר כך היצרן מאמין ביכולות של המצבר לאור טיבו המעולה.

יצרנים של מצברים

יש יצרנים ישראלים כמו וולטה ושנפ שמיצרים כבר שנים רבות מצברים לרכבים ולכלי תחבורה נוספים כמו אופנועים ומשאיות. כמו כן קיים יבוא נרחב של מצברים לרכב ממדינות שונות בעולם, כמו בוש, וורטה, סטארט אפ ואחרים.

חוות דעת על מצברים איכותיים

טכנאי השירות אשר מעביר מצבר לרכב ברעננה מחליף כל יום כמה וכמה מצברים ולכן עם השנים הוא מודע לעובדה שיש מצברים שהתכולה שלהם מתרוקנת במהירות מול אלו שמחזיקים מעמד הרבה מעבר לתקופת האחריות. זו הסיבה שהוא מעניק ייעוץ והכוונה לבעל הרכב כדי שירכוש דגם מעולה באיכות גבוהה וייהנה ממנו לאורך זמן.

תמונה: pixabay

הרגלי הנהיגה של הנהגים

מצברים אשר מותקנים ברכבים שנוסעים מעת לעת בדרכים הראשיות במהירות נסיעה גבוהה, מסוגלים להטעין את עצמם שוב ושוב ולכן הם יפעלו פרקי זמן ארוכים. לעומת זאת מצברים שמותקנים ברכבים שנוסעים בעיקר בתוך העיר לא מצליחים לבצע הטענה מחודשת ולכן פרק הזמן שהם יפעלו יהיה קרוב לתקופת האחריות שמעניק היצרן.

מצברי פריקה עמוקה

מצברי פריקה עמוקה מכילים עופרת ולכן המשקל הכללי שלהם הוא כבד הרבה יותר מהמצברים הרגילים. המצברים הללו בנויים מלוחות מתכתיים ובניהם קיים נוזל שהוא חומצה ולכן רק אנשי מקצוע מודעים לדרכים כיצד לבדוק אותם כדי לא לגרום נזק לגוף כמו כוויות. מצברי פריקה עמוקה מיועדים לנישה מסוימת של כלי תחבורה כמו קלנועיות, יאכטות, מכונות תעשייתיות, רכבים תפעוליים ועוד.

מצברים עד הבית

לאחר שהמצבר מתרוקן לחלוטין הוא אינו מסוגל להניע את הרכב ולכן הרכב הוא תקול. הדרך הנוחה ביותר להיחלץ ממצב זה היא להתקשר למוקד השירות ולבקש שמכונאי יגיע למיקום שבו נמצא הרכב התקול כדי להחליף מצבר.

לאחר הבחירה של הלקוחות מבין ההיצע של המצברים השונים, הטכנאי מוציא את המצבר הישן ומתקין במהירות מצבר חדש. היתרון הגדול של שיטה זו היא שהטכנאי מגיע לכל מקום והבעיה נפתרת במהירות יחסית.

Exit mobile version