Site icon מקומון רמת גן

מאחורי המספרים – תושבת העיר רמת-גן, רו"ח מיכל הרטשטיין משיקה את ספרה 'חקירת חיסול'

ספרה האחרון של תושבת העיר רמת-גן, מיכל הרטשטיין, הוא השני בסדרת החוקרת הדס לוינגר פרי יצירתה. בספר 'חקירת חיסול', מתמודדת המפקחת הדס לוינגר עם חקירה סבוכה בעקבות התנקשות בסוכן משטרתי ובמקביל עם ביקורת ציבורית על אוזלת ידם של הרשויות וגילויים מטלטלים בחייה האישיים.

מיכל הרטשטיין, תושבת רמת-גן, משיקה את ספרה הרביעי 'חקירת חיסול', העוסק מהלך עבודתה וחייה של המפקחת  המשטרתית הדס לוינגר. בעקבות רצח כפול בו נפגע קובי עוזרי, עבריין לשעבר וסוכן משטרתי בהווה, היא מגויסת לפענוח הרצח ויוצאת למסע רצוף תפניות מרעישות עד לחשיפת האמת המפתיעה, תוך שהיא ניצבת בפני גילויים מטלטלים גם בחייה האישיים.

מיכל הרטשטיין. צילום: באדיבות המצולמת

"כמי שגדלה וחונכה ברמת-גן, חשוב לי להעביר מסר שנושא עוצמה נשית ופריצה אישית. תמיד הייתי חזקה במספרים, אולם במקביל גם אהבתי ליצור. משום מה זה לא הסתדר לאנשים רבים שאדם ריאלי כמותי הוא גם אדם אשר יש בו רוח יצירתית, אך אצלי זה היה תמיד ברור. אני כותבת פרוזה עם דגש על עלילה וחשוב לי להעביר תמיד מסר כלכלי או חברתי אותו אני שוזרת בין דפי הספר". מספרת כותבת הספר, רו"ח מיכל הרטשטיין.

'חקירת חיסול' הוא הספר השני בסדרת החוקרת הדס לוינגר. קדם לו הספר 'משפחה הורגת' אשר תורגם לאנגלית, נמכר באלפי עותקים וזכה לביקורות נלהבות. את ספריה של הרטשטיין ניתן לקרוא גם ללא סדר כרונולוגי. הספרים כולם זמינים בספריות רמת-גן ובספריות נבחרות ברחבי הארץ. כמו כן, ניתן לרכוש אותם  בגרסאות דיגיטל בחנויות השונות באינטרנט.

מיכל הרטשטיין היא בעלת תואר ראשון בכלכלה וחשבונאות, תואר שני במשפטים וראיית חשבון. בשנת 2011 יצא לאור פרי ביכוריה 'וידויה של עגונת הייטק' ומשם אצה לה הדרך. כבר בשנת 2013 יצא לאור ספרה השני 'משפחה הורגת', ספר מתח שנון, הראשון בסדרת החוקרת הדס לוינגר. כעבור שנתיים יצא פרי עטה השלישי, הספר 'דז’ה וו' אשר זכה בתחרות ננו ריימו הישראלית. ספרה האחרון 'חקירת חיסול' ממשיך את ז'אנר עלילות המתח של המפקחת הדס לוינגר וחושף את הקורא למנעד דמויות מן ההוויה הישראלית.

חקירת חיסול. כריכת הספר.
Exit mobile version