Site icon מקומון רמת גן

לתכנן בסטייל

אחד הדברים החשובים בעיצוב חנויות זה למקסם את השטח בחנות, ליצור אווירה נעימה ולשמור על אסתטיות. כמו כן עיצוב חנויות זהו דבר אשר דורש מעצב\ת מיומנים אשר יודעים מה עושים ואיך הם רוצים לעצב את החנויות, כמובן בהתאם לדרישות החנות. המעצבים יקפידו על צבעים מסוימים בהתאם לחנות, תאורה הולמת, ויגבירו למעשה את היופי של החנות והאסתטיקה שלה. עיצוב חנויות הינה דבר חשוב שכן הדבר יגביר את הרכישה של האנשים בחנות ויגביר את הכיף של העובדים להיכנס לחנות. חנות מושקעת יותר ומעוצבת יותר תגרום לאווירה אחרת ותוסיף צדדים אחרים אצל הלקוחות והן אצל העובדים. לשם כך תוכלו לשכור את שירותיה הנהדרים של אינגריד גואטה אשר סיימה את לימודיה בעיצוב במכללת שנקר בהצטיינות, אינגריד נולדה בפריז והוריה מנהלים בוטיק לאביזרי אופנה בפריז מעל 4 עשורים. אינגריד תמיד אהבה לעצב והעיצובים שלה הם פשוט יוצאים מגדר הרגיל, תוך הקפדה על הפרטים הקטנים ואסתטיות מרשימה, ושימוש בחומרים ייחודיים וגוונים נפלאים אשר יעניק לכל חנות שלכם מראה מרשים ומיוחד.

קרדיט: ingrid-interiordesign.com

לעבוד בנוחיות

אחד הדברים החשובים בעיצוב משרדים הייטק זהו התכנון הנכון שלהם, שכן ישנו צורך בשמירה על החללים של המשרדים, והקפדה על נוחיות של הנוכחים במקום. כמו כן בעיצוב משרדים הייטק נקפיד על נוחיות של חדר הישיבות שכן שם לרוב מתבצעות פגישות עם אנשים מבחוץ ויש להקפיד על משרדים מפוארים ושימוש בחומרי גלם איכותיים כיאה למשרדי הייטק, וכיאה למקום שקורות בו עסקאות ופגישות חשובות.

 

לטפל בכיף

אחד הדברים היותר חשובים בעיצוב קליניקות טיפול זה הנוחיות, הן של המטפל והן של המטופל, שכן כורסא נוחה ומקום יפה ואותנטי יגרמו למטופל לחוש יותר בנוח ובעצם לגרום לטיפול להיות יותר אפקטיבי, כמו כן אחד הדברים החשובים ביותר המשפיעים על בני האדם זה הצבעים, ועל כן יש צורך בהתאמת צבעים המותאמים ביותר לעיצוב קליניקות. לשם כך תוכלו לשכור את שירותיה הנהדרים של אינגריד גואטה אשר נולדה בצרפת ותמיד אהבה לעצב ולתכנן דברים באופן מושלם. בנוסף אינגריד סיימה בהצטיינות את לימודיה בעיצוב במכללת שנקר. אינגריד תקפיד על שירות יוצא דופן, ועל איכות ברמה הגבוהה ביותר תוך הקפדה על כללי עיצוב ברורים, והתאמה של עיצובים חדשניים ומקוריים שלא כל מעצב מכיר. לפרטים נוספים צרו קשר במספר הטלפון: 052-8582172 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה בנושא.

Exit mobile version