Site icon מקומון רמת גן

לשפץ ולהגדיל

הרחבת מרפסת היא דבר נפוץ שכן הרבה אנשים רוצים להרחיב את המרפסת שלהם ולהרחיב אותה. הליך הרחבת מרפסת איננו הליך פשוט שכן הוא דורש הרבה בירוקרטיה ואישורים שונים. החלק השני הוא בחירת איש מקצוע מתאים אשר ינהל לכם את כל ההליך הבירוקרטי במהירות, וכן גם ינהל לכם את עניין הרחבת המרפסת עצמה ואת השיפוץ עצמו. כמו כן במקרה ואתם גרים בבניין אתם רוצים שהליך זה יבוצע במהירות ללא הפרעה לשכנים שלכם. כמו כן תוכלו להוסיף ביטוח לעבודות אליו הקבלן יהיה מחויב, בנוסף חשוב שתדעו בדיוק איך אתם רוצים את הרחבת המרפסת שלכם, מהם הדגשים שלכם, מה הגודל שאתם רוצים ועוד. לשם כך תוכלו לפנות לקבוצת אלימלך בינוי אשר הינה חברה יזמית וקבלנית אשר נחשבת לאחת החברות המובילות בארץ בתחום ההתחדשות העירונית, כמו כן החברה עומדת בלוח זמנים, מקפידה על איכות בנייה ברמה הגבוהה ביותר, חומרי גלם איכותיים, צוות מקצועי ומנוסה. לחברת אלימלך בינוי יש את האישורים המתאימים לבנייה מכל סוג שהיא והיא מתמחה בפרויקטים מסוג תמ"א 38, פינוי בינוי, הרחבת מרפסת וממ"דים, שיפוץ בניינים ועוד.

קרדיט: Pixabay.com

לשפץ ולבנות בצורה טובה

בשביל לבנות בצורה טובה ואיכותית בנינים וכו' באזור המרכז יש צורך בחברת בניה במרכז אשר תספק לכם שירותים אלו. כמו כן בחברת בניה במרכז יש צורך להקפיד כי לחברה יש מוניטין בתחום הבניה, יש לה הרישיונות המתאימים לבנייה, והיא יודעת להתנהל, לקבוע לוח זמנים ולעמוד בו, אנשי צוות מקצועיים ועוד. לשם הבדיקה תוכלו לבדוק אודות מוניטין החברה ממכרים, באינטרנט או בשיחת טלפון לחברה בשביל לקבל תמונת מצב ברורה כלפי השירותים שהיא מציעה ולהבין את איכות החברה.

 

לחדש את הקיים

הדרך היעילה ביותר לשדרג את הבניין שלכם זה באמצעות שירותי שיפוץ בניין. ישנם מגוון רחב של שירותי שיפוץ בניין כמו למשל: חיזוק עמודים, שיקום בטונים, חיפוי שיש, טיפול נקודתי, חידוש צבע, חיפויי אלומיניום, פיח חדש ועוד. כמו כן יש לשאול את דיירי הבניין אם הם מעוניינים בשיפוץ ורוצים לעשות אותו, וכן התשלום לשיפוץ יעשה בלי קשר לתשלום לוועד הבית ועל כן צריך את אישורם של כלל הדיירים. לשם כך תוכלו לעשות כן באמצעות קבוצת אלימלך בינוי אשר הינה חברה יזמית וקבלנית. קבוצת אלימלך בינוי נחשבת לאחת החברות בעלות המוניטין המפואר בארץ והיא מקפידה על האישורים והרישיונות השונים, רשומה ברשם הקבלנים ומחזיקה בסיווג המתאים. הצוות של החברה מקצועי, איכותי ושירותי, בנוסף לזאת היא גם פועלת באירופה בהתחדשות עירונית, שימור מבנים, והשקעות נדל"ן. לפרטים נוספים צרו קשר במספר הטלפון שלנו: 09-9633333 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה בנושא.

Exit mobile version