Site icon מקומון רמת גן

לשמור על הקור בעסק

credit canva

אחד הדברים החשובים ביותר בכל עסק זה למעשה רכישת מכונת קרח תעשייתית אשר דרכה תוכלו למעשה ליהנות ממערכת קירור איכותית אשר תשרת אתכם בעבודה יעילה. כמו כן בבחירת המכונה המתאימה ביותר עבור העסק שלכם ישנם מספר דגשים והם:

על מנת לרכוש מוצרים למאפיות ועסקים פנו אלינו לקבוצת א.ס. סוכנויות אשר הינה נוסדה בשנת 1987. חברתנו נוסדה במטרה אחת ברורה לספק לשון המזון הציבורי והפרטי פתרונות איכותיים ויעילים ובעיקר בתחום ייצור הבצקים והמאפים. כמו כן אנו מאמינים שניתן לקצר את ההליכים השונים אשר מתבצעים במאפיות בין אם זה לחמים, פיתות, עוגות, בורקסים וזאת על ידי שימוש במכונות איכותיות במיוחד וכלים איכותיים אשר יכולים לעשות עבודה בצורה טובה ואיכותית. בנוסף לכך הציוד שלנו הינו ברמה הגבוהה ביותר, תוך הקפדה על תווי תקן מחמירים, מכונות איכותיות וכמובן אחריות מלאה עליהן.

לחמם בצורה מושלמת

הדרך הטובה ביותר לחמם מוצרים ולדאוג שיקבלו את החום הנכון בעת האפייה זה באמצעות תנור תעשייתי גדול אשר דרכו תוכלו למעשה לקבל את החום המושלם עבור המוצרים שלכם. בין אם זה אפייה של לחם, קרואסונים, מאפים, בצקים וכל דבר אחר אתם תצטרכו תנור אפייה תעשייתי אשר דרכו תקבלו גם את רמת החימום המושלמת וגם את הגודל המתאים ביותר עבורכם. כמו כן ברכישת תנור תעשייתי וודאו שהמידות שלו מתאימות לכם, שהוא בעל עמידות, צריכת חשמל אנרגטית, בטוח לשימוש ועוד.

לאפות בצורה מקצועית

דרך נהדרת לאפות ולהכין עוגיות בצורה מקצועית ואיכותית זה דרך שימוש במכונה לעוגיות אשר דרכה תוכלו למעשה להכין המון עוגיות, באותו הגודל, באותה איכות, וכמובן באסתטיות מרבית. לשם כך תוכלו לפנות אלינו לקבוצת א.ס. סוכנויות. קבוצתנו מתמחה בכל הקשור לייעול ושיפור תחום האפייה והמזון הן בשוק הפרטי והן בשוק המוסדי. כמו כן אנו בעלי וותק רב בתחום תוך כך שחברתנו נוסדה לפני יותר מ35 שנים. לפרטים נוספים והזמנות צרו קשר במספר הטלפון שלנו: 08-9302260 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה\שאלה בנושא.

Exit mobile version