Site icon מקומון רמת גן

 לשמור על העובדים שלנו 

הדרך הטובה ביותר לשמור על העובדים שלנו זה באמצעות הדרכת בטיחות לעובדים אשר בהדרכה זו יובהרו הנהלים השונים שבחברה\ארגון, מה עושים במקרי חירום, איפה נמצאים המטפים וכלי החירום הנוספים, מה הם המפגעים אשר יש להיזהר מהם ועוד. כמו כן נעבור יחד על הכשלים הבטיחותיים בחיי אדם, פגיעות באיכות המוצרים, נמנע נזקים וכשלים בחברה, הפנמה של כשלים ותקלות ועוד. לשם כך חשוב לשכור את אנשי המקצוע המיומנים ביותר בתחום שכן הם יעניקו לנו את הדרכת הבטיחות בצורה הטובה ביותר והקפדנית ביותר תוך הקפדה על כלל כללי הבטיחות והדגשים אשר חשובים במקום העבודה על מנת לשמור על ביטחון העובדים שלנו. לשם כך תוכלו לפנות לחברת גישות הדרכה וייעוץ אשר הינה מקבוצת גישות למצוינות שהוקמה בשנת 1987 על ידי ד"ר צבי ברק אשר הינו מומחה לניהול ולמדעי ההתנהגות. החברה פועלת בגישה מערכתית ומטרתה זה למצא את הפוטנציאל של ארגונים וחברות ולמעשה לשפר את התפקוד בתוך הארגן, לייעל, לעלות את הרווחים, לשפר יחסים בין אישיים ועוד. בנוסף החברה עובדת עם מיטב הארגונים בארץ כמו: תנובה, אל-על, קוקה-קולה, שופרסל, משרד הביטחון, צה"ל, יוניליוור ועוד.

קרדיט: Freepik

להעשיר את הידע ואת ההתמחות

ישנם לא מעט הרצאות מעניינות אשר יעזרו לארגון שלכם וכן גם ישפרו את מיומנויות העובדים שלכם, כמו כן בין ההרצאות תוכלו למצוא הרצאות בנושאי:

ישנם עוד מגוון עשיר של הרצאות מעניינות כמו אומנות הפרזנטציה, הרצאות לעובדים, מנהלים, פיתוח מנהלים ועוד תוך הקפדה על הרצאות ממוקדות, איכותיות, יעילות ומדויקות.

 

להפוך לבוס מעולה

אחת הדרכים היותר טובות להפוך לבוס מעולה זה באמצעות קורס פיתוח מנהלים אשר נחשב לאחד הקורסים הכי מומלצים בארץ למנהלים. בקורס המנהלים ילמדו כיצד לנהל את הזמן שלהם נכון וכיצד להתמודד עם מולטיטאסקינג וסדרי עדיפויות, בנוסף יבינו איך להתנהל מול עובדיהם ולמעשה יבינו שאחד הדברים החשובים זה לתגמל את העובד בצ'ופרים או במילה טובה וכן גם להתאים עבור העובד את המשימה הנכונה. דבר נוסף הינה ההבנה שהשינוי בגישתו של המנהל מתחיל אצלו ועליו לדעת איך להתנהל עם העובדים שלנו. לשם כך תוכלו לפנות לחברת גישות הדרכה וייעוץ אשר הינה מנוהלת על ידי ד"ר מיכל שלי ואשר מטרתה העיקרית זה לשפר ארגונים ולמצא את מירב הפוטנציאל בתוך ארגונים תוך שילוב של הרצאות וכלים פרקטיים איכותיים. בחברה ישנם כ 120 אנשי צוות מיומנים אשר עברו הכשרות שונות בנושא וימצו את הפוטנציאל בכל ארגון אליו יגיעו. לפרטים נוספים צרו קשר במספר הטלפון שלנו: 077-9973041 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה\שאלה בנושא.

Exit mobile version