Site icon מקומון רמת גן

לשמור על האינטרסים שלכם

תמונה: canva

עסקת מכר או רכש נכס מקרקעין היא ללא ספק אחת מהעסקאות הגדולות, היקרות והמשמעותיות ביותר שאדם ממוצע מן השורה אשר לא פועל בתחום הנדל"ן באופן שגרתי ינהל במהלך חייו. בהמשך לכך, ישנו משקל עצום בכל הנוגע לחוזה המכר או הרכש, והיכולת שלו להגן עלינו, על האינטרסים שלנו, על כספנו ועל הזכויות שלנו. כך לדוגמה, כאשר אתם מעוניינים למכור נכס ורוצים להיות בטוחים כי זכויותיכם ישמרו וכי לא תהיו חשופים לתביעות בגין עילות כאלה ואחרות, חשוב לפנות אל עורך דין מקרקעין מומלץ על מנת שינסח בעבורכם את חוזה המכר. עורך הדין יקפיד להכניס סעיפים ששומרים על האינטרסים שלכם, כמו גם יתמקח אודות סעיפים של הצד השני אשר פוגעים בזכויותיכם.

אל תשימו אל כספכם על קרן הצבי

גם כאשר אתם בצד הרוכש ולא המוכר, דעו שהתייעצות עם עורך דין לענייני נדלן היא ללא ספק הבחירה הנכונה בעבורכם. אל תשימו את כספכם על קרן הצבי, על אחת כמה וכמה כאשר עסקת נדלן ממוצעת שווה כיום למעלה ממיליון שקלים, סכום עצום לכל הדעות. עורך הדין יוכל לבדוק בעבורכם מידע אודות מוכר הדירה, לבחון את כדאיות העסקה ולעמול על ניסוח חוזה הרכש כך שישמור עליכם, על זכויותיכם ועל האינטרסים שלכם בעסקה. יתר על כן, עורך הדין יוכל לסייע לכם לבצע תכנון מס על מנת להקטין את דרישת תשלום המיסים ככל האפשר בהתאם להוראות החוק.

לפנות אל המומחים בתחום

בעקבות גודלה המשמעותי ותג המחיר העצום של עסקאות נדלן רבות, בהתאם גם המדינה דורשת נתח מסוים בצורת מס בכל עסקת מכר או רכש נכס מקרקעין. במקרים מסוימים מדובר באחוזים רבים ובסכומי עתק, ולכן כדי לא לוותר על התייעצות עם עורך דין מס שבח ומס רכישה לפני ביצוע עסקת נדלן. עורך הדין יוכל לסייע לכם לתכנן את תשלום המס ואף ימליץ לכם לבצע פעולות כאלה ואחרות על מנת להקטין באופן חוקי ככל האפשר את דרישת המס, ולחסוך לכם עשרות אלפי שקלים. משרד עורכי הדין שוש מדר בניצוחה של עורכת הדין שוש מדר הוא משרד המתמחה במקרקעין בכלל ובמיסוי מקרקעין בפרט, אשר ישמח לסייע לגם לכם לתכנן את מיסוי המקרקעין שלכם באופן חוקי ולחסוך לכם כספים רבים. עו"ד שוש מדר פועלת בתחום מזה שנים רבות והיא ליוותה מאות לקוחות מרוצים לאורך השנים, אשר המליצו עליה בחום. לפרטים נוספים חייגו 050-6210578.

Exit mobile version