Site icon מקומון רמת גן

לשדרג את האירוע שלכם עם שף פרטי

קרדיט Canva

אוכל הוא חלק מרכזי מחיינו. הוא מזמן כבר לא עונה רק על צורך בסיסי קיומי אלא הוא הרבה מעבר לכך. לאוכל יש פן תרבותי וחברתי גם בשגרה ובחיי היום יום ועוד יותר מכך אוכל הוא חלק משמעותי מכל אירוע, ואירוע לא יוגדר כמוצלח אם האוכל בו היה ברמה בינונית, גם אם כל האלמנטים האחרים היו מושלמים. לכן, אם אתם באמת רוצעים להשקיע באירוע שלכם ולהבטיח שהמוזמנים אליו יצאו ממנו כשהם מרוצים, שבעים ועם זיכרון חיובי, השקיעו בצד הקולינרי. שף לאירועים פרטיים המגיע עד אליכם לכל מקום ומכין את המנות המיוחדות שתבחרו במיוחד בשבילכם הוא פתרון מעולה להגשת מנות איכותיות, משובחות שגם נראות אסתטיות מאוד. אלון ראובן פור, שף המציע לכם את שירות שף פרטי express הוא בדיוק מה שנחוץ לכם להרמת אירוע מוצלח.

ממסיבת רווקות ועד ימי הולדת

לפעמים אנחנו טועים לחשוב שקולינריה משובחת עם מנות מצוינות משוייכת בעיקר לאירועים גדולים או יוקרתיים, שאם מדובר על אירוע צנוע יותר שנערך בבית למשל אנחנו אמורים להסתדר בעצמנו גם בעניין המנות שנגיש. אז הדברים ממש לא כך. אפילו להיפך. שף לאירועים קטנים שנערכים אפילו אצלכם בבית יוכל להשקיע יותר בכל מנה ולדאוג לכך שכל מנה תצא מצוינת בדיוק כמו הקודמת לה. באירועים קטנים אפשר להתמקד יותר באיכות ופחות בכמות והדבר בא לידי ביטוי באסתטיקה, בחומרי הגלם המשובחים ובכלל במתן תשומת הלב גם לפרטים הקטנים ביותר. עם זאת חשוב לציין שאלון ראובן פור ערוך ומוכן גם לאירועים גדולים והאיכות והאסתטיקה כמובן יישמרו.

הכל מתחיל בדברים הקטנים

אנחנו מאוד אוהבים להשאיר לעצמנו את הרצון לעוד. הדבר נכון לכל תחום אך לתחום הקולינריה במיוחד. אין כמו לאכול מנה קטנה שהכל בה מדויק, נמצא במקום ובעלת אסתטיקה יפהפיה ומראה נקי. אין ספק שלמדנו הרבה מהיפנים בכל ה שקשור לפינגר פוד. אם הטבע שלנו במזרח התיכון הוא לתת מנות נדיבות כמו שקיבלנו מהסבתות, היום חל שינוי משמעותי בעניין, במיוחד באירועים. אם בבית, ובמיוחד אצל ההורים או הסבתות אנחנו אוהבים מנות גדולות, באירועים כיף לטעום מכל דבר קצת. אלון ראובן פור מציע מגוון רחב של מנות פינגר פוד בשרי וגם חלבי או טבעוני, הכל תלוי ברצונות שלכם ובסגנון הקולינרי המתאים לכם. בכל מקרה צפו לכך שהאורחים יטעמו עוד ועוד מתוך מבחר מנות הפינגר פוד בהן הכל טעים ומדויק. חייגו עוד היום > 052-3282470

Exit mobile version