Site icon מקומון רמת גן

לראשונה בישראל: נחנך מרכז רפואי בתוך מתנ"ס ברמת גן

לראשונה בישראל, מכבי שירותי בריאות חנכה השבוע מרכז רפואי חדש בתוך מתנ"ס פעיל בלב שכונת רמת השקמה ברמת גן. המרכז החדש של מכבי שירותי בריאות יהווה מודל לשילוב הבריאות בתוך הקהילה בצורה יזומה

המרכז הרפואי החדש שנפתח ביוזמת עיריית רמת גן, מכבי ומתנ"ס רמת השקמה, צפוי לשרת את תושבי השכונה הוותיקה בעיר, המונה מעל ל- 7000 תושבים, והמשפחות המשתתפות בפעילויות המתנ"ס מרמת גן והאזור. מרכז רפואי זה מצטרף למרכזים נוספים בעיר – מרכז רפואי אורה ומרום נווה.
המרכז הרפואי החדש יכלול תחילה שירותי רופאת ילדים ובהמשך יתווספו גם שירותי רפואת משפחה ובדיקות מעבדה לרווחת הציבור.

במכבי מציינים כי תוספת זו ברמת גן מספקת מענה נוסף ומשמעותי בעיר בה מעל 50 אחוז מהתושבים הינם חברי מכבי, וכרבע מהם הם ילדים עד גיל 15.

רועי ברזילי גוזר את הסרט. צילום: סטודיו GT

באירוע חנוכת המרכז השתתפו סגן ראש עיריית רמת גן רועי ברזילי, ראש מחוז המרכז במכבי שירותי בריאות הגב' דבורה חסיד, מנהלת המתנ"ס שלי שמש בורי, הנהלת מרחב מכבי רמת גן ד"ר חגית סברגיל ממן, גילי בן שחר אדר ואורית שלו, ממלא מקום רב העיר רמת גן הרב אהרון כץ, רופאת הילדים שתחל לפעול במרכז ד"ר יסמין פבזה גולדברג ועוד.

"חרטנו על דגלנו לתת שירותי רפואה יוזמת ואקטיבית לבריאות הציבור עם נכונות להיות נגישים לכלל המבוטחים," אמרה דבורה חסיד, ראש מחוז המרכז במכבי שירותי בריאות, "הנגישות מבחינתנו היא להגיע לכל תושב הזקוק לטיפול בדרך פשוטה ונוחה עבורו, וכעת תושבי השכונה יוכלו לצאת מהבית ולצעוד ברגל למרכז הרפואי החדש. הרעיון הוא לחבר בין המקום בו משפחות מבלות ויכולות בזמן זה גם לזכות ברפואה מקצועית."

צילום: סטודיו GT

גם סגר"ע רמת גן, רועי ברזילי שהיה שותף לחנוכת המרכז התייחס לחידוש "בשנה האחרונה שכונת רמת השקמה עוברת מהפכה. ישנן בשכונה משפחות רבות עבורן המתנ"ס היא נקודה נהדרת למרפאה, כך שבזמן שממתינים עם הילד לחוג, ההורה יכול לגשת ולקבל שירות רפואי מהיר ומקצועי עם התינוק לדוגמא"

 "מרכז קהילתי רמת שקמה הוא למעשה חיבור של כל מה שהקהילה צריכה, חוגים, מרכז למידה, בית קפה ארומה, ספריה, הצגות, משרד רובע חדש של העירייה ועכשיו רופאת ילדים. אני רואה את קופת החולים כבריאות, כמודעות, כהפצה של אורח חיים בריא עם הרצאות, מועדון יולדות, קורס החייאת תינוקות, השמיים הם הגבול." סיכמה שלי שמש-בורי, מנהלת מתנ"ס רמת השקמה.

Exit mobile version