Site icon מקומון רמת גן

לקבל תמונה מלאה

פעמים רבות, על מנת לפעול בצורה הטובה ביותר אנו נשענים על ראיות, מידע אמין וידע קודם. ביצוע איסוף מידע בנושאים מסוימים יכול להיות בידיו של אדם, אך כאשר מדובר בהיקף מידע רחב או בתחומים בהם יש צורך במידע אמין לא תמיד יש בידיו את היכולות, האמצעים והזמן לאיסוף מידע בצורה רחבה וכמובן גם דיסקרטית. איש מקצוע לעומת זאת, כמו בלש פרטי, מתמחה בתחום זה והוא בעל אמצעים, טכניקות וטכנולוגיה לאיסוף מידע בעבור כל נושא וצורך. הבלש הפרטי יכול לבצע מעקבי פיזיים ומעקבים דיגיטליים ולבצע חקירות של אנשים להוצאת מידע. בנוסף, הבלש הפרטי בעל ידע מקצועי לבירור כל העובדות, איסוף הראיות, השלמת הפרטים לכדי תמונה רחבה ומציאתה של האמת.

מיקרו חקירות הוא משרד חקירות בוטיק בניהולו של מאיר כהן, חוקר פרטי מקצועי ומנוסה. הבחרה פועלת במגוון תחומי חקירה ומסייעת ללקוחות רבים להגיע לשורש העניין באמצעים טכנולוגים מתקדמים ובשיטות ייחודיות. המשרד מציע שירות מקצועי ודיסקרטי ועמיד צוות חוקרים מנוסה ומיומן.

קרדיט: Freepik.com

בגידות בין בני זוג

בעת הנישואין, בני הזוג מתחייבים לאהוב זה את זו ולהיות נאמנים האחד לשנייה להמשך חייהם המשותפים. בנוסף, הם מחליטים לבלות את חייהם יחד, לתמוך ולאהוב. אך למרות ההבטחות הרבות והאהבה שהחלה בתחילת הקשר , עולות  לעיתים חשדות מאחד מבני הזוג כי מתרחשת בגידה ואי האמון מתחיל להיפגע. כיון שפירוק הקשר על בסיס חשדות עשוי להיות הרסני ולפעמים לשווא עבודה מול חוקר פרטי, המתמחה בתחום הבגידות יוכל לסייע- לאשש או להפריך את החשדות כך שניתן יהיה לפעול בהתאם. עבור שירות של חוקר פרטי בגידות מחירים שונים בהתאם להיקף העבודה, לטכנולוגיה בה הוא משתמש ובצרכי הלקוח.

 

לברר את האמת

אי אמון, שקרים והונאה הם חלק מחיינו כבני אדם. במרבית הפעמים, השקרים הם קטנים, לא מזיקים ואינם עוברים על החוק. אך לעיתים גם במצבים בהם השקרים אינם נחשבים כעבירה על החוק, הם עשויים להשפיע משפטית וכלכלית על האדם המרומה. בכדי להימנע מפגיעה כזו, רבים בוחרים לבדוק לעומק את האדם שעומד מולם אתו הם עשויים לבצע אינטראקציה שעשויה להשפיע עליהם באותם רבדים. קיימות מגוון רחב של דרכים לבירור אמינותו של אדם ואמיתות האמרות שלו הכוללות מעקבים דיגיטליים ופיזיים אחר פעולותיו.

מיקרו חקירות וטכנולוגיה הוא משרד חקירות בוטיק הפועל למעלה מ-30 שנה בתחום. המשרד פועל במגוון תחומים ופועל באמצעים טכנולוגיים מתקדמים ועם אנשי מקצוע מנוסים ומיומנים בתחום החקירות. המשרד מספק שירות דיסקרטי, יעיל ומקצועי.

 

Exit mobile version