Site icon מקומון רמת גן

לצלם אירועים וחתונות אחרי הקורונה

עולם האירועים השתנה בשנה האחרונה לאור התפרצות נגיף הקורונה בארץ וברחבי העולם, ולמעשה תחום האירועים היה הראשון שנפגע ישירות כתוצאה מהנגיף. משרד הבריאות הנחה את הציבור לגבי קיום אירועים משפחתיים ואחרים בתקופת הקורונה, ובהתחלה הוחלט לסגור לחלוטין את כל אולמות וגני האירועים כדי למנוע התקהלויות וכדי להפחית את התפרצות המחלה בקרב אנשים. במשך הזמן, משרד הבריאות שינה לא פעם את ההנחיות הנוגעות לאירועים, ובשנה החולפת היה ניתן לקיים אירועים מצומצמים וקטנים בהשתתפות של 20-10 אורחים בלבד.

דוחים את האירוע או מסתפקים באירוע קטן על פי מגבלות משרד הבריאות

זוגות רבים בחרו לדחות את החתונה שלהם כדי להפיק אירוע גדול ומרובה במשתתפים, אך רבים אחרים שדחו פעם אחר פעם את מועד האירוע החליטו לבסוף לקיים את החתונה שלהם במסגרת המשפחה הקרובה בלבד, ועל פי ההנחיות של עד 10 אנשים במקום סגור ועד 20 איש בשטח פתוח.

גם ילדים וילדות שהמתינו בקוצר רוח למסיבת הבר או הבת מצווה שלהם נאלצו להסתפק באירועים משפחתיים מצומצמים, ורבים מצאו פתרונות יצירתיים לאירועים הקטנים, למשל שידור האירוע בזום. יחד עם זאת, בעלי השמחה העדיפו שלא לוותר על צלם אירועים מקצועי כדי לתעד את האירוע והחוגגים, ורבים השקיע בקייטרינג איכותי ובאטרקציות מדליקות המתאימות לרוח התקופה.

התמחות בצילום אירועים – אחרי הקורונה

תחום האירועים מספק פרנסה בשפע למאות אלפי ישראלים, כמובן בתקופות רגילות כאשר אין מגבלות של משרד הבריאות עקב התפרצות נגיף הקורונה. אחד התחומים שנפגעו קשות בגלל סגירת אולמות וגני האירועים בגלל הקורונה הוא תחום הצילום. בימים של שגרה יש ביקוש רב לצלמי אירועים, אך בשנה האחרונה רבים מהצלמים נאלצו לשבת בבית ללא פרנסה, ויש שהמציאו את עצמם מחדש, בעוד אחרים נאלצו לחיות מהמענקים ומהחסכונות שלהם.

יחד עם זאת, עולם האירועים ימשיך לשגשג ממש בקרוב, לכן אין זה פלא כי רבים בוחרים ללמוד צילום אירועים כמקצוע לחיים. עולם האירועים צפוי להתאושש בקרוב ואפשר ללמוד צילום מקצועי כדי להשתלב בתעשייה כאשר נחזור לשגרה מלאה.

יש מגוון קורסים לצילום, וכדי ללמוד ולהתמקצע בצילום אירועים מומלץ לבחור קודם כל קורס למתחילים המקנה את היסודות, הידע והניסיון הנדרשים לצלם המתחיל. קורס צילום מקצועי מתאים לבעלי ידע מסוים בצילום ולבעלי שליטה טכנית במצלמה, במסגרת הקורס רוכשים ידע, כלים, טכניקות וניסיון מעשי גם בצילום אירועים. לבוגרי הקורס כדאי להשתתף גם בקורס צילום וידאו המקנה להם ידע וכלים בצילום אירועים ובעריכת וידאו.

חתונה בתקופת הקורונה. צילום: יונתן בורבה, unsplash

לרכוש מקצוע מבטיח לחיים

תקופת הקורונה גרמה לרבים לחשב מסלול מחדש, יש תחומים שנפגעו קשות במשבר, למשל תחום האירועים. יחד עם זאת, ישראלים אוהבים לחגוג באירועים גדולים, והצפי הוא שעולם האירועים יחזור לפעילות מלאה ממש בקרוב. כבר עכשיו החלו מופעי תרבות וניתן לקיים אירועים משפחתיים גדולים יותר, לכן אם אתם מחפשים מקצוע מבטיח ומעניין כדאי לכם ללמוד צילום ולהתמקד גם בצילום אירועים בגלל אפשרויות הפרנסה.

חשיבות הקורס המקצועי

כדי להפוך לצלמי אירועים עליכם לרכוש ידע וניסיון, וכדאי ללמוד קורס צילום מקצועי כדי ללמוד את היסודות החשובים ולרכוש טכניקות צילום בסיסיות ומתקדמות, ולפתח שפה אישית וייחודית. הקורס מקנה ידע וכלים חשובים ומסייע לכם להפוך לצלמים מקצועיים, לערוך סרטי וידאו ולהפיק סרטונים מושקעים ומרגשים.

Exit mobile version